0

З а плосък корем си мечтаят много жени, но не всички. В много страни по света идеалът за красота се свързва с по-обемни форми именно в коремната област.

Ако все пак принадлежите към първата група, то струва си да опитате хранителния режим, с който ще ви запознаем днес.

Разбира се, плоският корем невинаги е резултат от правилно хранене и физически упражнения.

20 знака, че не се справяте със стреса

Водите заседнал начин на живот? Какви храни препоръчват експертите вижте тук

Генетиката играе много важна роля и на някои хора не им се налага да полагат големи усилия, за да имат мечтания плосък корем.

Източник: iStock/Getty Images

Все пак недейте да си мислите, че с гладуване ще успеете да постигнете заветната цел.

10 ХРАНИ, КОИТО ДА КОНСУМИРАМЕ ПРИ ЗАСЕДНАЛ НАЧИН НА ЖИВОТ

Не забравяйте, че гладувайки вие не губите тегло под формата на мазнини, а напротив. Първата маса, която започва да се топи при гладуването, е мускулната.

Натрупването на прекомерно много мазнини в коремната област е изключително вредно както за мъжете, така и за жените, защото то е предпоставка за развиването на диабет и различни видове сърдечни заболявания.

15-минутният трик на италианките за перфектна фигура

Източник: iStock/Getty Images

Разбира се , с правилния режим на хранене лесно можете да предотвратите подобни усложнения.

Може би сте запознати със средиземноморската диета, която неслучайно е определяна като една от най-здравословните. Помислите си само, че италианците и испанците винаги са на върховете в класациите за средна продължителност на живота.

10 храни, които да консумирате при заседнал начин на живот

Средиземноморската диета включва предимно ядене на плодове, зеленчуци, протеини и мазнини, но под формата на зехтин, маслини, риба и прочие.

Много важно е да се научите да различавате „добрите” от „лошите” мазнини, тъй като те са много важен компонент от режима ви на хранене.

Петдневен режим, който ще ви помогне в борбата срещу целулита

Източник: iStock/Getty Images

Две фази (4+28 дни)

Хранителният режим за плосък корем продължава 32 дена и много важно условие е, че трябва да се храните на всеки четири часа.

Единственото, което трябва да спазвате, е да не превишавате горната граница на дневния прием на калории.

Хранителният режим е разделен на две фази – една от 4 и друга от 28 дни.

По време на първата фаза е препоръчително да не надвишавате приема от 1200 калории на ден и експертите съветват да избягвате храни богати на въглехидрати и натрий.

Източник: iStock/Getty Images

Яжте плодове, зеленчуци, пилешко месо (без кожата), риба. Целта на първата фаза от режима е да се отървете от подутия корем.

Първият период от диетата не бива да продължава повече от четири дена, тъй като приемът на само 1200 калории на ден може да забави метаболизма ви в дългосрочен план.

През следващата фаза се старайте приемът на калории да е предимно между 1200 и 1600. Хранете се със същите продукти, добавяйте протеини. Пийте вода.

Използването на кантар не е необходимо. Можете да следите прогреса си, мерейки талията си с метър.

Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.

За още актуални новини от Vesti.bg последвайте страницата ни в Instagram.

Абонирайте се и прочетете първи "Непубликувано" и обзор на деня за 2 мин. Безплатно е :-)

@
Коментирай
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

<p>ЕНП избра Доналд Туск, Борисов коментира</p>
Ексклузивно

ЕНП избра Доналд Туск, Борисов коментира

Преди 11 минути
<p>Уволниха директора на ВиК-Перник</p>
Ексклузивно

Уволниха директора на ВиК-Перник

Преди 13 часа
<p>Какво предлага КФН за системата &bdquo;Бонус-малус&rdquo;</p>
Ексклузивно

Какво предлага КФН за системата...

Преди 13 часа
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини