Избори 2 в 1

  • 1. Изберете стълбите

Винаги, когато можете да изберете стълбите вместо асансьор, давайте. Въпреки че може да отнеме повече време, за да стигнете до вашата дестинация, това ще ви помогне да постигнете целта си за отслабване по-бързо.

    1/11 11 съвета как да отслабнете лесно с 10 килограма

    1. Изберете стълбите

    Винаги, когато можете да изберете стълбите вместо асансьор, давайте. Въпреки че може да отнеме повече време, за да стигнете до вашата дестинация, това ще ви помогне да постигнете целта си за отслабване по-бързо.

    11 снимки
  • 2. Ускорете темпото- Колкото по-бързо вървите, толкова повече калории ще изгорите. Така че, ускорявайте темпото винаги, когато имате енергия за това! Количеството калории, които изгаряте, докато ходите, ще има доста линейна връзка със скоростта ви на ходене. Ходете по-бързо, за да изгорите повече калории… Не е нужно да го правите супер уморително, ако не искате; добре е да ходите със скорост, която не ви изгаря. Но дори само да увеличите скоростта си на ходене с само пет до 10% могат да ви помогнат да постигнете целите си.

    2/11 11 съвета как да отслабнете лесно с 10 килограма

    2. Ускорете темпото- Колкото по-бързо вървите, толкова повече калории ще изгорите. Така че, ускорявайте темпото винаги, когато имате енергия за това! Количеството калории, които изгаряте, докато ходите, ще има доста линейна връзка със скоростта ви на ходене. Ходете по-бързо, за да изгорите повече калории… Не е нужно да го правите супер уморително, ако не искате; добре е да ходите със скорост, която не ви изгаря. Но дори само да увеличите скоростта си на ходене с само пет до 10% могат да ви помогнат да постигнете целите си.

  • 3. Включете хълмове, когато е възможно- Изкачването на хълмове по време на вашата разходка е подобно на добавянето на стълби, лесно е да не мислите за това. Ако ходите на разходки навън, опитайте се да изберете маршрут с повече хълмове, ако е възможно. Това е доста взискателно към тялото ви. Ще изгорите повече калории, отколкото бихте иначе. Също така ви помага да имате естествени предизвикателства, вградени в маршрута ви за ходене. Можете да се почувствате завършени, когато започнете да преодолявате голям хълм по-бързо от всякога.

    3/11 11 съвета как да отслабнете лесно с 10 килограма

    3. Включете хълмове, когато е възможно- Изкачването на хълмове по време на вашата разходка е подобно на добавянето на стълби, лесно е да не мислите за това. Ако ходите на разходки навън, опитайте се да изберете маршрут с повече хълмове, ако е възможно. Това е доста взискателно към тялото ви. Ще изгорите повече калории, отколкото бихте иначе. Също така ви помага да имате естествени предизвикателства, вградени в маршрута ви за ходене. Можете да се почувствате завършени, когато започнете да преодолявате голям хълм по-бързо от всякога.

  • 4. Опитайте интервално ходене- Ходенето по един и същи маршрут със същото темпо може да стане скучно и не толкова продуктивно, колкото ходенето с интервали. Този метод включва промяна на скоростта, с която ходите, като редувате по-бавни и по-бързи крачки. Интервалното ходене е начин да постигнете по-висока скорост на ходене, ако не се чувствате удобно или не можете да ходите бързо постоянно. Превключвайте между бързо и бавно ходене, докато разходката ви свърши. В крайна сметка ще стигнете до момент, в който можете да ходите много бързо и последователно, без да чувствате необходимостта да забавяте.

    4/11 11 съвета как да отслабнете лесно с 10 килограма

    4. Опитайте интервално ходене- Ходенето по един и същи маршрут със същото темпо може да стане скучно и не толкова продуктивно, колкото ходенето с интервали. Този метод включва промяна на скоростта, с която ходите, като редувате по-бавни и по-бързи крачки. Интервалното ходене е начин да постигнете по-висока скорост на ходене, ако не се чувствате удобно или не можете да ходите бързо постоянно. Превключвайте между бързо и бавно ходене, докато разходката ви свърши. В крайна сметка ще стигнете до момент, в който можете да ходите много бързо и последователно, без да чувствате необходимостта да забавяте.

  • 5. Добавете жилетка с тежести към вашето облекло за разходка- Носете утежнена жилетка по време на разходките си, за да постигнете целите си за кардио и сила. Жилетките с тежести са полезни по-специално, защото разпределят тежестта по-равномерно в горната част на тялото ви, отколкото други видове тежести. Това помага да се предотврати мускулната умора от ограничаване на разстоянието, което можете да извървите, защото много мускули споделят натоварването. Теглото също ще бъде постоянно около центъра на тялото ви, което означава, че ще се чувствате по-малко тежко.

    5/11 11 съвета как да отслабнете лесно с 10 килограма

    5. Добавете жилетка с тежести към вашето облекло за разходка- Носете утежнена жилетка по време на разходките си, за да постигнете целите си за кардио и сила. Жилетките с тежести са полезни по-специално, защото разпределят тежестта по-равномерно в горната част на тялото ви, отколкото други видове тежести. Това помага да се предотврати мускулната умора от ограничаване на разстоянието, което можете да извървите, защото много мускули споделят натоварването. Теглото също ще бъде постоянно около центъра на тялото ви, което означава, че ще се чувствате по-малко тежко.

  • 6. Пригодете ходенето между сериите си тренировки- Правенето на няколко стъпки между сериите ви тренировки е чудесен начин да увеличите ежедневния брой стъпки и изгарянето на калории. Ако го правите по време на почивката си, това няма да повлияе отрицателно на възстановяването ви между сериите. Всъщност може да осигури допълнителна полза. Ходенето също може да ви помогне да се възстановите по-бързо от определени видове упражнения, като помага на тялото ви да транспортира метаболитите, които са се натрупали в мускулите ви по време на последните ви активни серии. Разходката между сериите  е начин да се възползвате максимално от времето, което сте принудени да имате между сериите във фитнеса.

    6/11 11 съвета как да отслабнете лесно с 10 килограма

    6. Пригодете ходенето между сериите си тренировки- Правенето на няколко стъпки между сериите ви тренировки е чудесен начин да увеличите ежедневния брой стъпки и изгарянето на калории. Ако го правите по време на почивката си, това няма да повлияе отрицателно на възстановяването ви между сериите. Всъщност може да осигури допълнителна полза. Ходенето също може да ви помогне да се възстановите по-бързо от определени видове упражнения, като помага на тялото ви да транспортира метаболитите, които са се натрупали в мускулите ви по време на последните ви активни серии. Разходката между сериите  е начин да се възползвате максимално от времето, което сте принудени да имате между сериите във фитнеса.

  • 7. Направете социалните си планове около ходенето- Понякога намирането на достатъчно време за ходене през целия ден може да бъде предизвикателство. Става по-малко предизвикателство, когато естествено интегрирате ходенето в деня си. „Планирайте да имате повече социални дейности с приятели, които имплицитно включват ходене. Целта е да направите нещо, което включва повече ходене отколкото други дейности, като например разходката в парка.

    7/11 11 съвета как да отслабнете лесно с 10 килограма

    7. Направете социалните си планове около ходенето- Понякога намирането на достатъчно време за ходене през целия ден може да бъде предизвикателство. Става по-малко предизвикателство, когато естествено интегрирате ходенето в деня си. „Планирайте да имате повече социални дейности с приятели, които имплицитно включват ходене. Целта е да направите нещо, което включва повече ходене отколкото други дейности, като например разходката в парка.

  • 8. Опитайте rucking

Ако не сте опитвали rucking преди, сега е моментът да го направите. Всъщност хората в TikTok заменят редовните разходки с rucking, за да отслабнат и да постигнат впечатляващи телесни трансформации. Рукингът включва ходене, докато носите тежка раница. Това добавя съпротива, кара тялото ви да работи по-усилено и увеличава изгарянето на калории. Започнете с около 10% от телесното си тегло в раницата и коригирайте, ако е необходимо.

    8/11 11 съвета как да отслабнете лесно с 10 килограма

    8. Опитайте rucking

    Ако не сте опитвали rucking преди, сега е моментът да го направите. Всъщност хората в TikTok заменят редовните разходки с rucking, за да отслабнат и да постигнат впечатляващи телесни трансформации. Рукингът включва ходене, докато носите тежка раница. Това добавя съпротива, кара тялото ви да работи по-усилено и увеличава изгарянето на калории. Започнете с около 10% от телесното си тегло в раницата и коригирайте, ако е необходимо.

  • 9. Изберете най-отдалеченото място за паркиране 

Винаги паркирайте възможно най-далеч от вашата дестинация. Не звучи като голяма разлика, но всяка стъпка е от значение. Може да изглежда неудобно или неразумно дори да го обмисляте, но си струва да обмислите преформулирането на това, което искате да бъде вашата цел. Можете да убиете два заека с един камък, като намерите начин да постигнете ежедневните си цели за ходене по начин, който отговаря на това, което така или иначе сте планирали да правите.

    9/11 11 съвета как да отслабнете лесно с 10 килограма

    9. Изберете най-отдалеченото място за паркиране 

    Винаги паркирайте възможно най-далеч от вашата дестинация. Не звучи като голяма разлика, но всяка стъпка е от значение. Може да изглежда неудобно или неразумно дори да го обмисляте, но си струва да обмислите преформулирането на това, което искате да бъде вашата цел. Можете да убиете два заека с един камък, като намерите начин да постигнете ежедневните си цели за ходене по начин, който отговаря на това, което така или иначе сте планирали да правите.

  • 10. Изберете предизвикателна пътека или маршрут

Избирайки маршрута, който е пълен с хълмове и различни препятствия, ще си осигурите много по-продуктивна тренировка. Ходенето нагоре, например, изгаря повече калории, отколкото ходенето по равна земя. Това не само помага при загуба на тегло, но и тонизира мускулите на краката ви.

    10/11 11 съвета как да отслабнете лесно с 10 килограма

    10. Изберете предизвикателна пътека или маршрут

    Избирайки маршрута, който е пълен с хълмове и различни препятствия, ще си осигурите много по-продуктивна тренировка. Ходенето нагоре, например, изгаря повече калории, отколкото ходенето по равна земя. Това не само помага при загуба на тегло, но и тонизира мускулите на краката ви.

  • 11. Проследявайте броя на стъпките си.

Проследяването на броя на вашите стъпки може да бъде отличен начин да предизвикате себе си и да се насърчите да правите малко повече всяка седмица. Също така ви помага да осъзнаете по-добре собствените си навици за ходене, тъй като естествено ще научите колко ходене е включено в различните дейности, които извършвате през деня. Може също така да помогне малко за игровизиране на упражненията. Обща цел е да се стремите към 10 000 стъпки на ден.

    11/11 11 съвета как да отслабнете лесно с 10 килограма

    11. Проследявайте броя на стъпките си.

    Проследяването на броя на вашите стъпки може да бъде отличен начин да предизвикате себе си и да се насърчите да правите малко повече всяка седмица. Също така ви помага да осъзнаете по-добре собствените си навици за ходене, тъй като естествено ще научите колко ходене е включено в различните дейности, които извършвате през деня. Може също така да помогне малко за игровизиране на упражненията. Обща цел е да се стремите към 10 000 стъпки на ден.