В „След лова“ участва една от кралиците на Холивуд – Джулия Робъртс, а режисьор е Лука Гуаданино, авторът на награждавания „Призови ме с твоето име“. Тази провокативна драма, свързана с темите на движението #MeToo, изглеждаше като потенциален хит. Вместо това се твърди, че е спечелила под 10 милиона долара в световен мащаб – приблизително половината от хонорара на Робъртс и едва 1/8 от бюджета. Причината може да е, че филмът на Гуаданино просто не е бил достатъчно добър. Или пък не е бил добър по правилния начин. Има тежки теми за обсъждане, изискан актьорски състав, стилна обстановка – факултетът по философия на Йейл – и интригуваща мистерия: какво точно се е случило между преподавателя, изигран от Андрю Гарфийлд, и студентката на Айо Едебири? Но има и твърде много второстепенни линии, излишни детайли и прекалено дълго времетраене. Звучи ли ви познато? Да – „След лова“ напомня на скъпите, лъскави сериали, които днес са навсякъде в стрийминг платформите. И логичният въпрос е: защо някой да плаща, за да го гледа в киното?