Н ай-вероятно са открити най-древните извънземни останки на Земята.

Скалите в планината Макхонджва в Южна Африка се смятат за едни от най-древните на нашата планета. Оказва се обаче, че не всички от тях са с произход от Земята.

В скорошно проучване  учените от Френския национален център за научни изследвания откриват извънземна органична материя, скрита между вулканичните скали в планината Макхонджва, чиято възраст се определя за около 3 млрд. години.

Източник: iStock/Getty Images

Още в ранните зори на зараждането и създаването на нашата Слънчева система голям брой метеорити са се сблъсквали с планетата ни.

Някои теории твърдят, че именно тези скални обекти, пристигнали от далечния космос, са имали огромно значение за развитието на Земята в миналото, както и за зараждането на живота такъв, какъвто го познаваме.

Откриването на извънземна органична материя в планините в Южна Африка може и да потвърди истинността на горепосочените теории.

Източник: iStock/Getty Images

„Това е първият път, в който откриваме реално доказателство за извънземна материя на нашата планета”, казва Франсес Уестал, астробиолог в Центъра за молекулярна биофизика към Френския национален център за научни изследвания.

Откритието на френските учени е направено в Джоузефсдал Чърт, вулканичен депозит в планината Макхонджва, където те се натъкват на тънък слой скали с анормални свойства и съдържание.

Сред откритата материя има два вида неразтворими вещества. Важно е да се отбележи, че това е най-древната материя с неизвестен произход, откривана на нашата планета.

Източник: iStock/Getty Images

В някои от скалите са били открити наночастици с наситени елементи като хром, желязо и никел, каквито не се срещат често на нашата планета.

След това откритие учените заключват, че изучаваните слоеве скали са се появили вследствие на удар между Земята и космически обекти, пристигнали от дълбините на Вселената.

<p>Меган е <strong>по-добра</strong> от Кейт в това</p>