23

П овечето хора смятат, че здравословният начин на живот изисква стабилен бюджет и големи разходи за храна.

Това обаче не отговаря точно на истината.

Парите, които ще дадете например за 2 вафли и един кроасан са около 2-3 лв., от това получавате доста голямо количество захар, трансмазнини и много малко количество белтъчини.

В рамките на тези пари може да купите  до 10 яйца и един хляб, от които ще се снабдите с белтъчини, полезни мазнини и въглехидрати.

Ако не сте привърженици на хляба, може да го замените с овесени ядки или плод.

По-добро физическо и здравословно състояние бихте постигнали, ако вместо "джънк фуд" и готова храна, си купувате продукти за нещо, което може да си приготвите за половин час вкъщи.

За да оптимизирате тренировките си във фитнеса, трябва да имате добре структуриран хранителен план.

Ето няколко съвета как може да се храните здравословно и да спестявате пари:

1. Стремете се да купувате продукти, които са в по-големи опаковки, като ориз, овесени ядки, замразени зеленчуци. Така за двойна цена, може да получите в 5 пъти по-голямо количество.

2. Винаги, когато имате възможност, пазарувайте плодове и зеленчуци от сергии и пазарчета на открито.

Причина затова е, че продуктите ще бъдат по-качествени, възможно е и цената им да бъде по-ниска от тази в големите вериги магазини.

Източник: Getty Images/Guliver

3. Избягвайте да купувате месо от големите магазини и супермаркети, месото там е било замразено и не знаете колко време е престояло в магазина.

Избягвайте да купувате и мариновани меса, защото често продавачите мариноват старото месо.

Вместо това може да пазарувате в квартални месарници и магазинчета, където месото е прясно.

По-добре купувайте малко количество, но по-често, вместо да го замразявате вкъщи.

Освен това в месарниците може да намерите свинска мас, която е на 90% по-полезна от краве маслата, които се продават в магазините.

Източник: Getty Images/Guliver

4. Приготвяйте храната си в домашни условия, по този начин ще спестите пари от ресторанти и "фаст фуд" заведения и може да контролирате какво ядете.

Вижте още полезни съвети от канала във Vbox7 Muscle Damage:

Защо са вредни фрешовете

Съществуват ли храни, които изгарят мазнини

Полезни съвети за диабета и спортуването

Кой е по-добрият източник на протеини - животинският или растителният

Йогалатес за здраво и красиво тяло

Какво представлява мускулната треска

Абонирайте се и прочетете първи "Непубликувано" и обзор на деня за 2 мин. Безплатно е :-)

@
Коментирай
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

23 коментара
 
Протестите в Иран
Ексклузивно

Протести в Иран, има загинали

Преди 1 ден
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини