4

В аканционният сезон може бързо да изпари вашите здравословни навици, ако не сте подготвени.

Изследванията доказват, че има връзка между празниците и преяждането, което води до увеличаване на теглото, но умното хранене и физически упражнения могат да помогнат за противодействие на тези негативни ефекти, пише "Хъфингтън пост". Натовареният график по това време на годината обаче често поставят вашето здраве на заден палн.

Ето защо е от решаващо значение да приложите няколко прости, ефективни стратегии, които да ви помогнат да останете във форма - без да ограничавате себе си или да прескачате празниците.

Експерти съветват как да се чувствате най-добре през този празничен сезон и да запазите здравето си под контрол. 

ВИЖТЕ ВСИЧКИ СЪВЕТИ В НАШАТА ГАЛЕРИЯ

1. Стойте настрана от първата хранителна опция

Вместо веднага да се насочите към сирената или най-калоричните мезета, потърсете някой от по-здравословните варианти.

Запълнете половината си чиния със зеленчуци, които са богати на фибри, за тях диетолозите казват, че ще ви помогнат да не преядете. Останалата част от вашата чиния трябва да е една четвърт протеин и четвърт зърнени култури.

Ако завършите с храненето си и искате нещо друго, хапнете от любимия си празничен десерт, за да не се чувствате лишени.  

А във видеото вижте с кои храни може да потиснете големия си апетит.

5 храни, които трябва да включите в менюто си

2. Презаредете, преди да излезете

Гладните хора са склонни да правят лоши хранителни избори.

Този сезон не се отправяйте към мола, за поръчки или на среща с приятелка с празен стомах. Хапнете шепа ядки или плод преди да излезете.  

Много хора не знаят колко калории трябва да приемат всекидневно

Ето как да ускорите метаболизма

3. Тренирайте рано сутрин

Започването на деня с тренировка за повишаване на метаболизма ни помага да горим повече калории през целия ден.

Не само това, но сутрешните тренировки подхранват както тялото, така и мозъка, което може да помогне да бъдете по-фокусирани и продуктивни по време на работа.

Вижте останалите здравословни трикове в нашата галерия.

 

Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.

За още новини харесайте страницата ни във Facebook ТУК.

Абонирайте се и прочетете първи "Непубликувано" и обзор на деня за 2 мин. Безплатно е :-)

@
Коментирай
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

4 коментара
 
Как да се подготвим за Никулден
Ексклузивно

Как да се подготвим за Никулден

Преди 11 часа
Бъдещата кралица разказа, че синът ѝ иска да е постоянно покрай тях
Ексклузивно

Малкият син на Кейт и Уилям проговори

Преди 13 часа
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини