6

Важно е никога да не спортуваме на празен стомах. Когато полагаме физически усилия, тялото ни има нужда от енергия. 

Но е много важно какво подбираме да хапнем, особено преди тренировка. 

Защото никак не е приятно да усетим стомашен дискомфорт или световъртеж, докато правим коремни преси, например. 

КОИ ХРАНИ ДА НЕ ЯДЕМ ПРЕДИ ТРЕНИРОВКА - СНИМКИ

Джънк фууд

Източник: Thinkstock/Getty Images

Смятате, че ако хапнете чипс или пица преди тренировка е добра идея, защото ще изгорите калориите? Огромна грешка. 

Всъщност, вие имате нужда от протеини, а тези храни ще ви дадат мазнини, които не само забавят метаболизма, но и се горят много по-трудно, а в същото време - няма да ви дадат енергия.

Така че протеиновият бар е много по-добра идея. 

А какво друго да избягваме преди тренировка - вижте в галерията ни. 

Храните, които предотвратяват връщането на килограмите след диета

Кои са основните признаци на непоностимост към глутена

Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.

За още любопитно съдържание от Vesti.bg последвайте страницата ни в Instagram.