7

М ъртво тяло на обесен, на място известно със самоубийствата, които стават там. Заснето и видяно милиони пъти в социалната мрежа за видеосподеляне „Ютюб“ (Youtube). Клипът направи Логън Пол, влиятелен влогър с над 15 милиона последователи.

Това видео показа докъде е готов да стигне човек в жаждата си за слава и пари, но и също колко малка е стъпката от успеха до провала.

Какво изгуби Ким Кардашиян като показа целулита си

Бременна в 9-ия месец и с плочки по корема. Тази майка разгневи мнозина

Момиче застреля приятеля си на живо в „Ютюб“

Мястото е гората Аокигахара в Япония, която е известна като „гората на самоубийствата“. Там край на живота си слагат средно по 105 души всяка година.

А Пол прави видеа с реакции и скечове заедно със свои приятели. Въпреки че е хетеросексуален, той умело се насочва към теми като проблемите на хомосексуалните и транссексуалните, страдащите от психични заболявания и други уязвими общности.

Пол е наистина известен и влиятелен. Толкова, че може да си позволи да кани холивудски звезди в клиповете си. Усетът му към маркетинга е отличен. Продава себе си и продукциите си толкова успешно, че според „Форбс“ (Forbes) печели по 150 000 долара от пост във „Фейсбук“ и 80 000 долара за публикувана снимка в „Инстаграм“ (Instagram).

Така, докато Пол е в Япония, той решава да направи видео с реакции в зловещата „гора на самоубийствата“. За негов късмет се натъква и на току що самоубил се човек. Пол снима тялото, след което и своята реакция на смъртта, изиграна по типичния за влога му пародиен начин.

След като е публикуван в Ютюб“ клипът с обесения е гледан 6,3 милиона пъти само за 3 часа. Негативната реакция е толкова силна, че Пол решава да изтрие видеото. В интерес на истината той не позволява реклами в клипа, но за сметка на това изкарва солидна сума от извиненията, които публикува след това.

Оттогава вече седмица Пол се извинява и прави пари от това. Той обяснява, че е просто човек и не е безгрешен. Твърди, че това е първата му голяма грешка и обещава, че тя няма да се повтори.

В социалните мрежи пък го наричат „безсърдечен“ и това е най-учтивото определение за влогъра от възмутените потребители. Дори собственият му баща се възмути от постъпката на Пол.

Докъде може да стигне човек, когато славата му носи пари в социалните мрежи? Очевидно много далеч. Но сега Пол рискува да загуби доходоносните си рекламни договори с големи марки като „Дисни“ (Disney), „Пепси“ (Pepsi) и HBO, както и да бъде демонизиран от YouTube.

Хората си припомнят и други негови грешки, като например, когато той фалшифицира собствената си смърт пред тълпа от много млади фенове. Японската полиция сега го търси за разпит.

А звездата от „Игра на тронове“ Софи Търнър го определи като „идиот“, а извинението му като „егоистична хвалба“.

Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.

За още новини харесайте страницата ни във Facebook ТУК.

Абонирайте се и прочетете първи "Непубликувано" и обзор на деня за 2 мин. Безплатно е :-)

@