0

Е фектът от упражненията върху здравето е дълготраен и сериозен. Физическата активност може да ви предпази от редица заболявания, включително сърдечни, диабет тип 2 и някои видове рак.

Но

видът и количеството упражнения, които трябва да правите, се променят с течение на времето.

За да сте сигурни, че правите правилния тип упражнения за вашата възраст, следвайте тези прости съвети, пише Си Ен Ен (CNN).

УПРАЖНЕНИЯТА, ПОДХОДЯЩИ ЗА ВЪЗРАСТТА ВИ

Подходящите упражнения за всяка възраст

Детство и юношество

В детска възраст, упражненията спомагат за контрола на телесното тегло, изграждат здрави кости и насърчават самочувствието и здравословния сън. Препоръчва се децата да правят упражнения поне по един час на ден.

Децата трябва да опитат различни спортове

и да развия умения като плуване и способността да удрят и ритат топка. Много подходяща за децата е и непланираната физическа активност, например играта на детска площадка.

Източник: Thinkstock/Guliver

Навиците за физическа активност намаляват през тийнейджърските години, особено при момичетата. Упражненията в този период обаче помагат за здрав вид на тялото и  за справяне със стреса и безпокойството.

Тийнейджърите трябва да бъдат насърчавани

да се занимават с поне един отборен спорт, ако е възможно. За тийнейджъри, които не обичат да работят в екип, плуването или леката атлетика са отлични алтернативи.

Вижте останалите упражнения, подходящи за всяка възраст в галерията ни горе.

Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.

За още любопитни новини от Vesti.bg последвайте страницата ни в Instagram.

Абонирайте се и прочетете първи "Непубликувано" и обзор на деня за 2 мин.

@