0

З а четвърта поредна година „Нова Броудкастинг Груп“ и фондация Reach for Change България търсят човека с предприемачески дух и силна мотивация, който е намерил решение как да постигне ПРОМЯНАТА в живота на възможно най-много деца.

Остават 5 дни до крайния срок за кандидатсване. Интересът към инициативата и тази година е голям - над 200 кандидата до момента са започнали да попълват апликационната форма, а последните дни в конкурса обичайно са най-активният период за кандидатите.

Всички желаещи могат да кандидатстват в конкурса ПРОМЯНАТА 2017/2018 до 23.59 ч. на 18 юли на nova.bg/promyanata. Могат да участват както физически лица, така и организации с нестопанска цел.

Петимата победители в тазгодишното издание на конкурса ще станат част от т. нар. “Инкубатор на ПРОМЯНАТА” за период от поне една година.

Те ще получават интензивна ежемесечна подкрепа от екипа на ПРОМЯНАТА: професионални обучения, индивидуални консултации и менторство, широка медийна подкрепа и достъп до международна мрежа от социални предприемачи на Reach for Change, за да развият своите решения максимално ефективно.

Големият победител в инициативата ще получи финансиране в размер на 30 000 лв., а други двама финалисти, с най-много гласове от онлайн гласуването - по 15 000 лв.

Евгения и Димитър от Географ БГ
Евгения и Димитър от Географ БГ

“Участието в ПРОМЯНАТА беляза един нов период в развитието на Географ БГ и даде много на нас двамата за израстването ни като професионалисти.

Участието в конкурса е предизвикателство, но е и най-смисленото нещо, което сме правили, откакто решихме да създадем нашия проект преди малко повече от три години. И всъщност ни изкачи на съвсем друго ниво в нашата работа с децата”, споделят Евгения и Димитър от Географ БГ, единият от победителите в ПРОМЯНАТА 2016/2017.

Другите победители в миналогодишното издание на инициативата - Даниела и Бояна от ParaKids - допълват:

Даниела и Бояна от ParaKids
Даниела и Бояна от ParaKids

“ПРОМЯНАТА ни даде знания и умения, за да реализираме нашата мечта да направим спорта достъпен за децата с увреждания, както и да я превърнем в реално действащо социално предприятие. Чрез нея получихме и така нужното ни стартово финансиране, за да можем да закупим специализирана екипировка и да достигнем до повече деца и с по-тежки увреждания”.

ПРОМЯНАТА е най-голямата социално отговорна инициатива на „Нова Броудкастинг Груп“, която се осъществява в партньорство с фондация Reach for Change България. Тя цели да по-добри трайно живота на децата в България, като открива мотивирани социални предприемачи и им помага да реализират по устойчив начин идеите си за по-доброто и сигурно бъдеще на българските деца.

От 2014 г. досега ПРОМЯНАТА помогна на над 13 000 деца в цялата страна, а всяка година NOVA инвестира над 190 000 лв., за да може положителната промяна за децата на България да стане реалност.

Освен финансовата подкрепа, всяка година "Нова Броудкастинг Груп" активно включва своите служители в доброволчески четения, интервюта с кандидатите и финалното жури за избора на големия победител. В допълнение, компанията осигурява медийна подкрепа за всички финалисти, а нейни служители стават техни ментори, за да споделят бизнес опит и да им дадат стратегически съвети.

Абонирайте се и прочетете първи "Непубликувано" и обзор на деня за 2 мин. Безплатно е :-)

@
Коментирай
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

<p>3-годишно дете стана член на Менса</p>
Ексклузивно

3-годишно дете стана член на Менса

Преди 12 часа
Тръмп с ултиматум към ЕС в Давос
Ексклузивно

Тръмп с ултиматум към ЕС в Давос

Преди 12 часа
Удариха ТВ пирати в Кърджали
Ексклузивно

Удариха ТВ пирати в Кърджали

Преди 12 часа
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини