Е дно от най-големите автомобилното изложение - в Пекин отвори врати днес.
Чуждестранни и китайски производители показаха най-новите си модели, изкушавайки все по-взискателната си публика.
New Porsche 718 Cayman revealed at the Beijing Motor Show. All you need to know right here https://t.co/MCHeT9Uecm pic.twitter.com/P5qZduFLkk
— evo Magazine (@evomagazine) 25 април 2016 г.
Още от началото на деня хиляди професионалисти и журналисти се наредиха по пътя към големия изложбен център, разположен близо до международното летище в североизточната част на столицата.
В осем огромни павилиона и десетки по-малки, конструктори на леки автомобили, производители на камиони и автооборудване изложиха продукцията си, увеличена върху големи екрани и под грохота на звукови системи.
Next-gen #Hyundai #Verna has been previewed as a concept at Beijing Motor Show; first pics https://t.co/sShoFnvtnT pic.twitter.com/vsDTz1U5Ec
— Autocar India (@autocarindiamag) 25 април 2016 г.
От началото на второто десетилетие на века Китай оглавява световната ранглиста по обем. Той попи 24,6 млн. нови превозни средства миналата година, почти двойно повече от ЕС.
След години на експлозивен растеж, пазарът отбелязва напредък с 4,7% през миналата година, тъй като китайската икономика показва признаци на забавяне.
1994 #Mazda RX 7 FD35 368 HP At 2014 Essen Motor Show https://t.co/8DT0hpvyLP pic.twitter.com/uYCRTFt4CX
— NoCarNoFun (@NoCarNoFun) 25 април 2016 г.
Въпреки всичко експерти и производители искат да са оптимисти, разчитайки на продължаване на растежа като взимат под внимание все още ниския процент на наситеност с малко повече от 100 коли на всеки 1000 души (срещу 600 на 1000 в ЕС).
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!