7

А ко броите стриктно калориите, които приемате и тренирате усилено, но въпреки това теглото ви остава непроменено, може би трябва да да погледнете под повърхността, за да разберете причината.

Възможно е причината да се крие в приема на един минерал – йод.  Йодът е от съществено значение за здравословния метаболизъм. Според диетолозите през последните години нарастват опасенията, че много възрастни жени не получават достатъчно йод.

ВИЖТЕ ПРИЗНАЦИТЕ, ЧЕ СТРАДАТЕ ОТ ЛИПСА НА ЙОД В СНИМКИ

10 признака, че страдате от недостиг на йод

Ако установите, че страдате от недостиг на йод, не се тревожете, има какво да се направи.

А как тялото ни подсказва, че имаме нужда от калций, вижте във видеото горе.

Първото, което можете да направите е да увеличине консумацията на риба и морски дарове. Млякото и млечните продукти са основен източник на йод, но рибата и морските дарове също са добър източник.

Ако не ви е неприятно, можете да заложите и на морските водорасли, които също са добро решение.

В случай, че сте веган

и за вас животинските продукти не са вариант, тогава можете да наблегнете на консумацията на сини сливи, боб, зелен фасул, тиквички и пълнозърнести храни.

Може да започнете да приемате йода и като таблетки, но това задължително трябва да става под контрола на личния ви лекар.

И накрая, но не на последно място, дори нещо толкова просто като посещението на морския бряг може да ви помогне, тъй като прословутите йодни изпарения можете да дишате точно там.

Абонирайте се и прочетете първи "Непубликувано" и обзор на деня за 2 мин. Безплатно е :-)

@