К омисията за защита на потребителите не откри нередности в петзвездния хотел в Слънчев бряг, от чийто условия се оплакаха зрители на Нова тв.
„От извършената в стаята проверка по съответствие на предлаганата туристическа услуга, няма забележки от гледна точка на съответствията, които са задължителни по наредбата за категоризиране“, коментира Николай Стойков, директор КЗП- Бургас.
Йорданка Ангелова пристига на 14 август в 5-звезден хотел заедно със съпруга и детенцето си, което е на почти годинка. Платила 3 нощувки на база ол инклузив, по 266 лв. на ден. Проблемите им започнали с настаняването, припомня случая Нова тв.
„Пристигнахме в 12,30 ч. на обяд и близо два часа си отвисяхме във фоайето, в което беше супер задушно. Отвсякъде ставаше или течение, или задух, и беше пълно с туристи. Настаниха ни в 14,04 ч. в стаята“, разказва Ангелова.
В отговор управителят на хотела Атанас Лазаров заяви, че „навсякъде по света хотелите се освобождават до 12 ч. и настаняването започва от 14 ч.“
Разочарованията на гостите обаче продължили. Настанени били в стая, непочистена от предните гости. Позвънили за камериерка. Пристигнала жена без униформа.
Йорданка била потресена от непочистената баня и тоалетна, от мръсните завивки на спалнята.
Екип на Нова тв и Комисията за защита на потребителите-Бургас направи изненадваща проверка в хотела, като настоява да им бъде показана точно тази стая.
Семейството на Йорданка прекарало първата нощ от уикенда в полеви условия и затова напуснали преждевременно. Подали сигнали до всички институции. Комисията за защита на потребителите направи изненадваща проверка на същата стая в хотела. Нередности не бяха открити.
И все пак, след като за случая беше разказано в „Здравей, България“, в телевизията се получиха още сигнали за нередности във въпросния хотел. Според негови гости мястото не заслужава 5 звезди, а хигиената там е занемарена. Коментарите в специализираните уебсайтове пък са на двата полюса – има както отрицателни, така и положителни.
Хотелът е пуснат в експлоатация през 2003 г., реновиран е преди три години.
Наредбата обаче не контролира колко овехтяло може да е обзавеждането и как трябва да изглежда в 5-звезден хотел.
Заради провалената почивка Йорданка настоява да бъде компенсирана, защото не е използвала услугата, за която е платила. От хотела заявиха, че вече водят разговори с туроператора, за да бъде възстановена сумата на недоволните.
Още от NovaNews.bg
Репортер: Цеца Алексова
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!