Родителите на починало момченце твърдят, че линейката се е забавила с един час, a oказаната медицинска помощ в спешния център в Пирдоп не била адекватна.
Преди ден Надка загуби 3-годишния си син. Всичко започнало с повръщане. Майката се обадила за линейка, но я предупредили, че екипът на пирдопската спешна помощ е на друг адрес, съобщава NOVA.
Директорът на 52-ро училище: Нямаше медик, 30 минути чакахме линейка
Защо можете да умрете, докато чакате Спешна помощ
След като линейката дошла в село Чавдар детето било откарано в Пирдоп, където е най-близкото лечебно заведение. Но и там по думите на майката имало забавяне.
Родителите на починалото дете обвиняват медика, че не е направил достатъчно, за да го спаси.
Педиатърът обаче е категоричен, че е сторил всичко по силите си.
После линейката тръгнала за София. Само няколко минути след като спешния автомобил потеглил, детето издъхнало.
Майката вини както началника на педиатричното отделение, така и Спешна помощ. Оттам отричат линейката да се е забавила и показват разпечатка, според която сигналът е постъпил в 14:28 часа, а екипът е тръгнал в 14:39 часа.
Детето е транспортирано до Пирдоп в 15:15 часа. След 50 минути линейката тръгнала за София.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!