5

NOVA е категоричният лидер в началото на пролетния телевизионен сезон, което бе дадено с емблематичното шоу за имитации „Като две капки вода“. Форматът привлече 44,2% от активните зрители (18-49 г.), гледали телевизия по това време, което е с над два пъти повече от дела на основния конкурент по същото време.

Гарантираното тричасово забавление допринесе за още по-голямо предимство на NOVA пред bTV сред активното градско население (18-49 г.) и сред по-младите зрители на възраст 18-34 години. Близо половината от всяка от тези аудитории пред телевизорите са избрали компанията на осемте готови за неочаквани предизвикателства звезди, докато делът на bTV по същото време сред тези аудиторни групи е над 2,7 пъти по-нисък.

Звездният и разнообразен кастинг и любимите водещи на „Като две капки вода“ накараха над 2,5 млн. зрители в България да станат поне за малко част от обичаното шоу за преобразявания в България, което е най-високото постижение на старта на формата от 2014 година насам.

На сайта nova.bg и в NOVA PLAY стартът на „Като две капки вода“ има над 118 хил. видеогледания на живо, докато началото на шести сезон през 2018 г. е постигнало малко над 70 хил. видео гледания на живо.

Милко Калайджиев обръсна мустака си за "Като две капки вода"

Не пропускайте следващия епизод на „Като две капки вода“ в понеделник от 20:00ч. по NOVA.

Следете Facebook страницата на предаването и сайта на предаването за актуални новини. За повече видео материали следете канала на "Като две капки вода” във Vbox7, а целите епизоди на предаването гледайте в NOVA PLAY.

Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.

За още любопитни новини от Vesti.bg последвайте страницата ни в Instagram.

Абонирайте се и прочетете първи "Непубликувано" и обзор на деня за 2 мин. Безплатно е :-)

@