Жените изпадат в паника от старостта на 29 години и повеждат истинска козметична битка, водени от една-единствена цел - да стареят красиво.
Това пише в. "Дейли мейл", позовавайки се на резултатите от проучване, направено от компания "Супердръг" сред 2000 британки.
Прекарали тийнейджърските години в стремеж да изглеждат по-големи, отколкото са в действителност, дамите са най-доволни от външния си вид непосредствено след прехвърлянето на 20-годишна възраст.
Всичко това обаче се променя много бързо, когато представителките на нежния пол станат на 29 години.
На тази
възраст жените започват да полагат повече грижи в стремежа си да
изглеждат по-млади,
притеснени от появата на първите бръчки и бели косми, увисването на гърдите и разширяването в областта на талията.
Данните от проучването показват, че още преди да навършат 30
години, 33% от дамите имат притеснения за побеляването
на косата. Оредяващите коси пък причиняват тревоги на три от 10 жени. Една трета от дамите будуват нощем заради
недостатъчно стегнатите си задни части, а 29% са готови
на всичко, за да се спасят от увисването на гърдите.
Каталогът на страховете, които преследват дамите на тази възраст, включва още лицевото окосмяване, бръчките по ръцете, разширените вени, двойната брадичка, старческите петна, изтъняващите устни.
За да се преборят с всички тези издайнически признаци, жените отделят
средно по 12 минути на ден за прилагането на
подходящи кремове и грим -
еквивалент на 73 часа или три пълни дни годишно за разкрасителни процедури.
На 29 години 10% от представителките на нежния пол смятат, че изглеждат по-възрастни, отколкото са в действителност. Успокоително е, че по-голяма част от дамите - 60%, се чувстват по-млади, но отдават това на добрия грим и рутинните процедури за разкрасяване.
"Невероятно е, че на 29 години, когато са в разцвета си, жените вече имат тревоги за ефектите на стареенето. Никога обаче не е прекалено рано една дама да започне да полага грижи за външността си и за неин късмет има редица продукти, които могат да са й от полза", казва Андрю Груум, от компанията, поръчала проучването.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!