7

У чени от американския университет "Уейк Форест" в щата Северна Каролина съветват как бързо да стопим мазнините в коремната област, без да се подлагаме на диети и да посещаваме фитнес салоните, пише в. "Дейли експрес".

За целта е достатъчно да прибавяме всеки ден по 10 грама целулоза във всяко ястие.

Този прост способ ще ни позволи да намалим тлъстините си в коремната област с 3,7 процента за период от 5 години.

Диетолозите отбелязват, че голямо количество целулоза се съдържа в овесените ядки, в бобовите растения , в някои плодове и зеленчуци.

Тяхната редовна консумация води до значителното заздравяване на организма и той да пренастрои своята обмяна на веществата на нормален режим.

В същото време трябва се откажем от нездравословната храна, предлагана от веригите за бързо хранене. 

В ГАЛЕРИЯТА ВИЖТЕ 9 ХРАНИ С МАЗНИНИ, КОИТО СА ПОДХОДЯЩИ ЗА ДИЕТА

9 храни с мазнини, които са подходящи за диета

Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.

За още любопитни новини от Vesti.bg последвайте страницата ни в Instagram.

Абонирайте се и прочетете първи "Непубликувано" и обзор на деня за 2 мин.

@