М арката за козметика на Хейли Бийбър – Rhode – беше придобита от e.l.f. Cosmetics в сделка на стойност 1 милиард долара, отбелязвайки най-големия ѝ бизнес успех досега.
Бившият модел изрази вълнение от предстоящото разширяване на марката си в световен мащаб и поемането на по-значима лидерска роля тази сряда, 28 май.
Междувременно се съобщава, че съпругът на Хейли Бийбър, Джъстин Бийбър, е изправен пред финансови проблеми след отмяната на турнето му през 2022 г. и е загубил значителна част от богатството си, натрупано като поп звезда. Според Celebrity Net Worth, Джъстин е останал с 200 милиона долара разпределени между имоти, акции и спестявания, което официално прави съпругата му по-богатата от двамата.
Основана през 2022 г., "Rhode" успя да постигне впечатляващите 212 милиона долара нетни продажби през изминалата фискална година, която приключи през март. Годината беше успешна за марката още от самото начало, като обявиха партньорство с магазини Sephora в Северна Америка и Обединеното кралство.
В новата си роля, Хейли Бийбър ще продължи да заема позицията на главен творчески директор и ръководител на иновациите в "Rhode". Нейното присъствие в социалните медии, особено след брака ѝ с Джъстин, помогна да популяризира компанията сред потребителите, коментираха от e.l.f. след обявяването на сделката. Феновете често чакат с часове, за да купят продуктите й.
Главният изпълнителен директор на e.l.f., Таранг Амин, сподели, че "Rhode" се отличава с ограничен продуктов асортимент, включващ само 10 продукта за грижа за кожата, цветна козметика и аксесоари. Решението е целенасочено, за да улесни избора на клиентите, заяви Хейли.
Марката e.l.f. е доминантна на пазара за грижа за кожата и грим сред младите потребители и се нарежда сред топ козметичните марки за тийнейджъри, според проучване на инвестиционната фирма Piper Sandler. Компанията вярва, че може да помогне на "Rhode" да разшири търговията на дребно и да увеличи глобалния си отпечатък.
Въпреки мащабното си придобиване, e.l.f. е изправена пред предизвикателства, породени от тарифната война на бившия президент Доналд Тръмп с Китай. Понастоящем около 75% от производството на компанията се извършва в Китай и е подложено на мита от 55%, включително тези, въведени през 2019 г. Това е довело до повишение на цените с 1 долар във всички продуктови линии.
Въпреки несигурността около тарифите, e.l.f. остава ангажирана към производствения си модел в Китай, който смята за конкурентно предимство, усъвършенствано през последните 21 години.
Споразумението за "Rhode" включва 800 милиона долара в брой и акции, с потенциал за още 200 милиона долара въз основа на представянето на марката през следващите три години. Сделката се очаква да бъде финализирана по-късно тази година.