Tesla се учи на „стойката на гепарда”
Tesla Model X   
Източник: Tesla
5

В момента Tesla произвежда респираторни апарати от автомобилни части, за да даде своя принос във войната на администрацията на Доналд Тръмп с „Ковид-19”. Но пандемията ще отмине (дано това стане по-скоро), а тогава Tesla трябва да е готова да предложи нещо, с което отново да привлече вниманието на публиката.

Една от възможностите за това е новата версия на системата launch control, която разчита на функцията Cheetah Stance („стойка на гепард”).

Миналата година Tesla разработи новото Smart Adaptive Air Suspension за Model S и Model X. То беше част от новата актуализация Raven за двата модела. Адаптивното въздушно окачване бе описано от Tesla така: „Ние актуализирахме и въздушното окачване за Model S и Model X, като осигурихме ултра меко усещане, когато автомобилът се движи с постоянна скорост на магистралата или използва Autopilot, като едновременно с това гарантирахме отзивчива, ободряваща увереност по време на динамично шофиране.”

Tesla е произвела рекорден брой електромобили

Новият режим на ланч контрола трябва да оптимизира още повече потеглянето от място. При активиране на Cheetah Stance електрониката ще снижава предницата на колата и ще променя твърдостта на амартисьорите, като задницата ще остава по-висока (подобна на стойката на гепард, канещ са да атакува). Така трябва да се подобри сцеплението и да се снижи подемната сила, тъй като позицията на колата няма да позволява под нея да влиза голямо количество въздух, а и играе аеродинамична роля (концепция, която във Формула 1 е усъвършенствана до най-малкия детайл от Red Bull F1).

Работи ли Tesla по батерия с капацитет 110 kWh

В момента в Tesla се работи усилено върху нова система за задвижване, чието вътрешнофирмено наименования е Plaid. Предварителната информация казва, че тя ще е изградена от три електромотора, а максималната й мощност и въртящ момент ще е съответно 772 к.с. и 931 Нм. Предполага се, че Plaid powertrain ще получат Model S, Model X и Roadster, но няма планове за адаптирането й за Model 3 и Model Y.

Миналата година Tesla Model S с три мотора и доработена шаси записа неофициален рекорд на пистата „Лагуна Сека”. Електромобилът завъртя една обиколка за 1:36,555 мин, изпреварвайки постижението на Porsche 911 GT3 RS, чието постижение е 1:36,77 минути.

Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.

За още любопитно съдържание от Vesti.bg последвайте страницата ни в Instagram.

Audi E-Tron Sportback излиза на пазара с до 445 км пробег

Toyota търси помощ от китайската BYD за е-колите

Китайска батерия предотвратява пожар в е-колите

Получавай безплатно най-горещите новини от Vesti.bg

@
Коментирай
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

5 коментара
 
Откриха 40 кг кокаин в лека кола в София
Ексклузивно

Откриха 40 кг кокаин в лека кола в София

Преди 35 минути
Плъховете в Ню Йорк станаха канибали
Ексклузивно

Плъховете в Ню Йорк станаха канибали

Преди 48 минути
<p>Шофьор блъсна майка с дете и избяга</p>
Ексклузивно

Шофьор блъсна майка с дете и избяга

Преди 1 час
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини