Golf 7S като iPhone 7S: минимални промени за максимален ефект (тест драйв)
Източник: Vesti.bg
3

Н икога не съм подкрепял най-добрите в спорта. Михаел Шумахер е добър пример в това отношение, тъй като ми обезсмисли пет години пред телевизионния екран в чакане някой да го бие, за да ми стане интересно. В същия смисъл е и очакването ми някой да свали Golf от върха, за да стане интересно. Но това чакане все още си е напразно. Третият най-продаван в историята автомобил (след Corolla и F-Series на Ford) е безапелационен лидер в Европа десетилетия наред, независимо кое по ред поколение е на пазара. Това ме кара да се дразня, тъй като няма реална конкуренция за върха, но в никой случай не означава, че Golf не ми харесва, напротив. А с този фейслифт Golf VII е просто чудесен.

Не се съмнявам, че всеки един от нас е добре запознат с народния фолклор по въпроса, но лично аз не възнамерявам да коментирам темата “пернишки Golf 2-ка”. Каквато и да е причината за съществуването му, едно е сигурно: VW Golf е истински световен феномен, гонещ 35 млн. продажби. Това плюс факта, че Golf е основоположник и кръстник на цял автомобилен клас, ме кара да изпитвам уважение към тази кола. Казвам уважение, защото до скоро не бях сред безбройните й фенове. Но вече не.

Източник: Vesti.bg

Golf е като iPhone. Моделното освежаване в средата на жизнения цикъл обикновено се свързва с дребни промени, а когато става въпрос за Golf, те дори са трудно забележими. Досега моделът винаги е залагал на еволюцията и вероятно в това се крие част от феноменалния му успех. Затова сега виждаме променена броня и светлинен подпис. Отзад впечатление правят дифузьорът, бронята и изразителните LED задни светлини. Дребни наглед визуални промени, които обаче го правят още по-желан. Същият случай като със смартфоните. Мой приятел сменя всяко следващо Galaxy, твърдейки, че то е много по-добро от предишното.

Източник: Vesti.bg

В моя случай не толкова промените след фейслифта, колкото специалният цвят „куркума” и пакетът R-Line, чийто черни детайли контрастират ярко със златистата боя, превръщат Golf в магнит за окото. Последното е контестация, която не съм вярвал, че ще направя, но е факт. В тази комбинация обновеният Golf изпъква и обръща погледите.

Renault Koleos е като голям сухоземен кораб (тест драйв)

Как една грешка се превърна в шедьовър, или тест драйв на Nissan Qashqai

Обновеният Peugeot 308 предлага скандинавска изисканост (тест драйв)

Volvo XC60 е новото мерило в класа (тест драйв)

Suzuki Baleno е идеалната алтернатива на Марешки (тест драйв)

Грифът Made in Germany като че ли леко позагуби от своята стойност, най-вече заради сериозните критики от страна на самите германци, свързани със скандалите около вредните емисии и подозренията за евентуален картел между големите производители. Но при “Мистър Golf” няма накърняване на репутацията.

Източник: Vesti.bg

Golf 7S блести в интериора. Ергономията е издигната до нови висоти, а страхотните седалки с велурена централна част ме карат да забравя, че седя в хечбек от сегмент С. Първият поглед веднага се спира на големия 9,2-инчов екран, от който се управлява навигацията Discover Pro. За силата на звука, смяната на станциитее и разхождане в менюто е достатъчно само лек допир с пръстите на ръката. Останалите версии са с 6,5- и 8-инчови екрани. А зад волана се крие 12,3-инчовият дисплей Active Info, който първо бе въведен от Audi TT, а във Volkswagen – от Passat. Атрактивен е първото определение, на втори прочит мога да добавя модерен, но най-вече информативен и удобен, особено при включване на навигацията, която следиш между оборотомера и скоростомера.

За доброто аудио изживяване на борда се грижи системата DYNAUDIO Excite, а за подпомагане на водача има аварийна спирачка за разпознаване на пешеходци, асистент за бърза помощ, който задейства аварийната спирачка, ако водачът не реагира на предупредителни сигнали и на маневриране, и още други.

Източник: Vesti.bg

Новостите под предния капак са свързани с 1,5-литровия TSI мотор. Аз обаче тествам добре познатия 2,0-литров TDI двигател със 150 к.с., който върви в комплект с новата 7-степенна DSG трансмисия. В сравнение с предходния 6-степенен вариант СО2 емисиите са намалели с около 10%. По-важното за мен е, че това води и до съответното намаление на разхода на гориво, както и за по-плавната смяна на предавките. Аз лично само пробвах как ще се държи трансмисията в режим Sport, но все пак това не е GTI/GTD, за да търпя високите обороти. Затова си заложих на режим Normal, при който се наслаждавах на цифрата от 5 л/100 км в продължение на около 250 км. Следващите 250 изминах без дете в колата, което доведе до покачване на разхода до 5,7 л/100 км, но като цяло трябва да кажа, че в частта разход Golf 7S се справи блестящо.

Източник: Vesti.bg

На пътя впечатлява с балансираното си поведение. Не е най-ангажиращият, но „захапва” добре в завой, противостои на накланянето на каросерията, а кормилното управление e прецизно. С по-малко тегло отпред и ново окачване, шасито също осигурява по-добра обратна връзка и сцепление, отколкото може да се очаква от толкова мека возия. Двигателят дърпа добре, а еластичният TDI със своите 340 Нм между 1750 и 3000 об/мин прави изпреварванията лесни. Леко дразнещ е шумът от страничните огледала и лекият резонанс, преминаващ през шасито от пътя. Но дори и с тези дребни забележки, трудно мога да се сетя за друг масов модел, който да е толкова добре балансиран и изпипан.

Източник: Vesti.bg

За хечбек класа Golf е това, което е Mercedes-Benz S-Class за луксозните лимузини или iPhone за смартфоните: напълно удовлетворяващо, с огромна популярност устройство, което покрива 99,9% от базовите нужди, които клиентът иска – или се нуждае. Проблемът при всичко това е, че, оборудван с този прекрасен R-Line пакет и всички останали екстри, Golf 7S скача много над 50 000 лв. Иначе базовият вариант с този двигател и трансмисия (Comfortline) е 46 520 лв. с ДДС, което също никак не е малко.

С чиста съвест ще завърша с рекламния слоган на една от подчинените на Волфсбург компании - Audi: “Напредък чрез техника”.

Източник: Vesti.bg

Технически характеристики:

Volkswagen Golf 2,0 TDI 150 7DSG

Размери

Дължина, мм: 4258

Широчина, мм: 1790

Височина, мм: 1492

Междуосие база, мм: 2620

Тегло, кг: 1391

Двигател

Вид: редови, 4-цилиндров, турбо

Работен обем, куб. см: 1968

Макс. мощност, к.с. при об/мин: 150 при 3500-4000

Макс. въртящ момент, Нм при об/мин: 340 при 1750-3000

Динамика

Макс. скорост, км/ч: 214

Ускорение 0-100 км/ч, сек: 8,6

Среден разход, л/100 км: 4,4

Вредни емисии СО2, г/км: 114

Базова цена за модификацията, лв. с ДДС: 46 520

 

Получавай безплатно най-горещите новини от Vesti.bg

Коментари 3
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

3 коментара
 
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Последни

Племето на Ловците изчезна от картата на „Игри на волята: България“

Племето на Ловците изчезна от картата на „Игри на волята: България“

България Преди 4 часа

Те загубиха ожесточената битка и ще бъдат погълнати от Рибари и Жътвари

"Отровното трио" се договори с Мая Манолова и Слави Трифонов

"Отровното трио" се договори с Мая Манолова и Слави Трифонов

България Преди 7 часа

Формациите ще изградят обща мрежа от наблюдатели на изборния процес

Николова обсъди мерките срещу Covid-19 в туризма с КРИБ и БХРА

Николова обсъди мерките срещу Covid-19 в туризма с КРИБ и БХРА

България Преди 9 часа

Какво е обсъдено по време на дискусията

Борисов към Макрон и Ердоган: Не си създавайте излишни проблеми

Борисов към Макрон и Ердоган: Не си създавайте излишни проблеми

България Преди 9 часа

Премиерът призова двамата лидери към диалог

От сряда пускат парното в столицата

От сряда пускат парното в столицата

България Преди 10 часа

Поетапно ще бъдат включени първо детските градини, учебните и здравните заведения

Лаура Кьовеши

Зам.- главният прокурор и Лаура Кьовеши проведоха онлайн среща

България Преди 10 часа

Какво е обсъдено по време на срещата

Реджеп Ердоган

Ердоган: Европа третира мюсюлманите като евреите преди 80 години

Свят Преди 10 часа

Държавният глава заяви, че Европа е свикнала с „изселвания, инквизиции и геноциди” и че мюсюлмани са обект на атаки из целия континент

Трънливите глобални проблеми, зависещи от изборите в САЩ

Трънливите глобални проблеми, зависещи от изборите в САЩ

Свят Преди 10 часа

Пътят, по който ще поеме световната суперсила след президентските избори в САЩ със сигурност ще има ефект върху много точки на геополитически натиск

Как да се отървем от жълтите зъби

Как да се отървем от жълтите зъби

Любопитно Преди 11 часа

Емайлът на зъбите ерозира всеки ден главно от кисели храни и напитки

Уилтън Грегъри

Папа Франциск представи първия кардинал афроамериканец

Свят Преди 12 часа

Изборът на Грегъри беше похвален от защитниците на ЛГБТ общностите в САЩ

Буяр Османи

Османи: Работи се по нов анекс към Договора за добросъседство

Свят Преди 12 часа

Македонският външен министър отбеляза, че по време на посещението му в София, са били обсъдени разликите

Томас Оперман

Зам.-председателят на Бундестага почина внезапно след припадък по време на интервю

Свят Преди 13 часа

Политикът от Социалдемократическата партия на Германия (СДП) загуби съзнание по време на снимки на ZDF

Иван Гешев

И Гешев под карантина, член от семейството му е с COVID-19

Теми в развитие Преди 13 часа

Това обяви самият той в личния си профил в Twitter

<p>Как аспиринът помага при COVID-19</p>

Как аспиринът помага при COVID-19

Теми в развитие Преди 14 часа

Какво казва ново проучване на гръцки учени