0

А lfa Romeo е една от онези автомобилни марки, пред които човек не може да остане равнодушен. Всеобщото споделяно мнение е, че Alfa не е просто име, a религия с много и верни привърженици. Феновете на марката вярват безрезервно в духа и харизмата на италианската автомобилна икона. И в това няма нищо чудно, защото от нейните продукти лъхат страст и жега за разлика от някои немски машини. Покупката на Alfa Romeo става със сърцето, а не в здравия разум. Въпросът е дали си достатъчно смел.

Alfa 147 се появява през 2000 г., наследявайки неособено популярния модел 145. Задачата е: конкуренция в супер конкурентния клас „Голф”. Реална конкуренция 147 така и не успя да окаже на основните играчи в сегмента, но това не омаловажава факта, че е един от най-красивите в него по онова време. Моделът идва във версии версии с 2 и 4 врати. Фейслифтът италианците представят през 2005 г., а на поточната линия остава още пет години. През 2010 г. слиза от конвейра, на който е заменена от Giulietta.

И така, днешният модел, който Филип представя, е версия Q2, което за феновете е достатъчно красноречиво. Двигателят е 1,9 JTD, като е тунингован до 310 к.с. и над 600 Нм въртящ момент. При разход от само 8 л/100 км според собственика.

Филип е особено впечатлен от италианския дизел и за разлика от друг път, сега тотално отрича бензиновите мотори, които носят проблеми, ако не са добре обслужвани.с.,  Бензиновите агрегати са два: 1,6 TS със 105 и 120 к.с., и 2,0 TS със 150 к.с. Не малко главоболия създава и въпросното означение TS, което означава Twin Spark, а това означава повече консумативи за смяна. Затова истината е в дизеловия 1,9 JTD, който се предлага във версии 140, 150 и 170 к.с. (след фейслифта).

„За” и „Против” полицейската Astra като избор за личен автомобил

В търсене на най-подходящия автомобил за всички сезони: Honda CR-V

Практичен спортен автомобил? Това е „Убиецът на поршета” Nissan GT-R

При покупка на Alfa Romeo винаги се огледайте за теч на масло. Ако има такъв – това не е вашият автомобил. Дори и да няма, двигателят трябва да бъде обслужен изцяло, за да сте спокойни.

Макар конкретният модел да е с ръчна скоростна кутия, трябва да се каже, че изборът на Selespeed трансмисия не е особено удачен, тъй като тя е доста ненадеждна.

Интериорът (този конкретно е спортен с контрастиращи червени шевове по тапицерията, както и червено приборно табло) е странна смесица от контрастиращи решения. Редуван се страхотно изпипани детайли с такива, които сякаш са били забравени и в последния момент е намерено нещо, което да запълни дупката. Наглед доброто качество също контрастира с недотам брилянтната сглобка, която се издава от прискръцване на детайлите.

Със сигурност слабото място на Alfa е окачването. Спортното пътно поведение тук е постигнато с цената на компромис по отношение на здравина на елементите. Алуминиевите носачи могат да създават проблеми предвид „отличната” ни пътна настилка, в което ни убеждава министърката в оставка.

Задължително проверявайте накладките и съединителя, тъй като Alfa обикновено се кара от фенове, а те обичат да натискат яко газта. Което води и до износване на споменатите компоненти.

Четете още:

Две трети от американците не са чували за електромобилите

Миниатюрен, странен, произведен в Япония. Suzuki Ignis (тест драйв)

Infiniti QX50 concept се задвижва от двигател с променлива степен на сгъстяване

Абонирайте се и прочетете първи "Непубликувано" и обзор на деня за 2 мин. Безплатно е :-)

@
Коментирай
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

<p>Зодиите, които са <strong>най-суетни</strong></p>
Ексклузивно

Зодиите, които са най-суетни

Преди 7 минути
Boeing 777X
Ексклузивно

Boeing 777X направи успешен първи полет

Преди 12 минути
Супер сладки тенденции за кучета
Ексклузивно

Супер сладки тенденции за кучета

Преди 13 часа
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини