0

П реди седмица Филип представи най-евтиното и достъпно предложение в гамата на японците - Nissan Micra. Сега отива в другата крайност, връщайки ни назад към корените, но не на Макс и Игор Кавалера (Return to Roots), а на един от най-титулуваните спортни автомобили в историята на автомобила – GT-R.

Удивително е как три главни букви и едно тире могат да повлияят на пулса и работата на сърцето в човешкия организъм. Убедихме се в това лично преди няколко седмици, когато ние ви представихме най-новата модификация на Nissan GT-R, моделна година 2017, която карахме на писта. Сега заставаме по средата, за да ви представим плюсовете и минусите на „Годзила” след първия фейслифт на модела.

Защо изборът ни се спира на Nissan GT-R като идеалното решение за супер спортен автомобил на старо? Първо, защото вместо да си купите едно Porsche, един SLR или един McLaren, може да си купите два GT-R. А в подкрепа на този отговор може да се дадат още няколко риторични въпроса. Да сте видели Porsche или McLaren през зимата? Да сте видели McLaren, или която и да е друга екзотика, предлагаща багажник? Е, Nissan GT-R има багажник, може да се кара през зимата и струва поне два пъти по-малко от споменатите коли. И за разлика от тях, може да я карате на писта, но може да я карате и всеки делничен ден на път за офиса. Именно по това GT-R се различава от всичко друго в клуб „300 км/ч”.

Другото отличително е адската машина под предния капак, която е същинско произведение на изкуството с две турбини. Мощността на 3,8-литровия V6 двигател варира от 460 до 600 к.с. (NISMO). При последната модификация мощността е увеличена с 20 к.с. за моделната 2017 година и сега възлиза на 570 к.с. при 6800 об./мин.

Моделът разчита на този двигател, който японците не спират да развиват през годините. Специалистите, които могат да правят двигателя, в момента са петима. В предната част на всеки двигател се поставя алуминиева пластина, обозначаваща името на TAKUMI механика, който е сглобил конкретния двигател.

Ако имате излишни едни 50 до 100 000 лв., може спокойно да минете границата от 1000 к.с., ако закарате GT-R в подходящото тунинг ателие.

Другото голямо предимство на GT-R, което го отличава от останалите конкуренти в класа, е интериорът. Всички казват, че е двуместен. Но той не е двуместен, а е четириместен! Филип е висок 1,90 м, но въпреки това може да седне на задната седалка. Да, не му е удобно, но в случай на нужда там ще може да седне човек. Нещо повече, багажникът му също е огромен за този клас, като в него също може да влезе човек, ако използваме този способ за мерило. Интересното е, че за волана, който се регулира в дълбочина и височина, а захванато цялото приборно табло. На централния дисплей може да следите цялата информация, свързана с движението по писта или в града. Нещо повече, може да избираш и да настройваш различни параметри, което в този автомобил е абсолютно задължително.

Седалките са супер удобни, а практичността е типичната за японски автомобил. Доскоро GT-R търпеше критики за качеството на материалите в интериора. Доскоро, защото в GT-R 2017 това е минало, но моделът, който виждате, е с доста „дървени” пластмаси.

Другият проблем на оригинала от 2007 г. бе скоростната кутия. Затова, ако някой реши да си купи модела на старо, трябва да вземе GT-R след фейслифта. Скоростната кутия вече е станала по-плавна, макар все още от нея да се чува прещракване при смяна на предавките, което не бива да ви шокира.

Важно е да знаете едно: не изключвайте стабилизиращите системи, за да се правите на мъж. Карах Nissan GT-R 2017 на писта в Сърбия (включително на дъжд) и мога да потвърдя, че това е изключително стабилен автомобил, много прощаващ грешките на водача. Но не се залъгвайте, за да се управлява с изключени системи за сигурност се изискват много умения, които повечето от нас нямат.

Наслаждавайте се на Nissan GT-R, но без да демонстрирате пилотски умения, защото GT-R е стабилен, но никой автомобил не може да превъзмогне законите на физиката.

Четете още:

Audi премахва конвейра, прави революция в автомобилното производство

Nio EP9 е с мощност един мегават или 1360 к.с.

Докъде стигна BMW след 30-годишно развитие на xDrive (тест драйв)

Получавай безплатно най-горещите новини от Vesti.bg

Коментари 0
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Последни

Като две капки вода

Къци Вапцаров надскочи очакванията в „Като две капки вода“ – сезон 9 All Stars

България Преди 5 часа

Шоуто отбеляза Деня на жената с впечатляващи женски образи

В САЩ: Ваксинираните могат да се виждат без маска

В САЩ: Ваксинираните могат да се виждат без маска

Теми в развитие Преди 6 часа

Досега около 9% от населението на САЩ са били напълно ваксинирани

Българите в Германия ще гласуват в 62 избирателни секции

Българите в Германия ще гласуват в 62 избирателни секции

Избори 2021 Преди 6 часа

Вижте разпределението по федерални провинции

Шествие в защита правата на жените в София

Шествие в защита правата на жените в София

България Преди 7 часа

За какво настояват участниците в него

Кристалина Георгиева

Кристалина Георгиева и Джанет Йелън обсъдиха правата на жените

България Преди 7 часа

Георгиева каза, че е научила два ценни урока през професионалния си път

Съставка в слънцезащитните кремове предизвика притеснения

Съставка в слънцезащитните кремове предизвика притеснения

Любопитно Преди 9 часа

Специалисти призоваха химикалът да бъде забранен за използване в козметиката

<p>ЕС разделя Албания и Македония заради България</p>

„Нова Македония“: ЕС разделя Албания и Македония заради България

Свят Преди 10 часа

Колелото се завъртя, сега Албания изпреварва Македония, благодарение на България

Изгониха от съдебната зала индиеца, буйствал на борда на самолет

Изгониха от съдебната зала индиеца, буйствал на борда на самолет

България Преди 10 часа

Съдът остави за постоянно индиеца в ареста

Конго

DW: Пушени маймуни, нова пандемия ни е в кърпа вързана

Свят Преди 11 часа

"Новият опасен вирус може да бъде пренесен от следващия кърлеж, който прекоси Алпите", предупреждава експертка, пише "Дойче веле"

Съдът потвърди 18 години затвор за Емилия Ковачева

Съдът потвърди 18 години затвор за Емилия Ковачева

България Преди 11 часа

Акушерката е призната за виновна за опит за убийство на новородено

Къде в ЕС заплащането при мъжете и жените е равнопоставено

Къде в ЕС заплащането при мъжете и жените е равнопоставено

Свят Преди 11 часа

Какви са разликите в заплатите в различните страни

<p>ЕАЛ: Това е игра на руска рулетка&nbsp;</p>

ЕАЛ: Спешното разрешаване на ваксината "Спутник V" е игра на руска рулетка

Теми в развитие Преди 11 часа

Какво коментира представителка на Европейската агенция за лекарствата

Какви реакции предизвика интервюто на Меган и Хари

Какви реакции предизвика интервюто на Меган и Хари

Любопитно Преди 12 часа

Подкрепа за Меган, но и упреци

Башар Асад и съпругата му Асма

Башар Асад и съпругата му са с COVID-19

Теми в развитие Преди 12 часа

Двамата си направили ПСР-тестове, след като са имали леки оплаквания