0

1- Цената на рекламата се увеличава, резултатите ти намаляват

Може би най-големият проблем, който един бизнес изпитва в момента, е увеличението на цената на фейсбук рекламата. Ти имаш ли този проблем?

Рекламата става все по-скъпа с всяка година, а това води до по-малко хора, които са видели твоите реклами и по-малко хора, които са купили твоите продукти. Конкуренцията ти се увеличава, давайки предпоставки за още по-трудно и скъпо придобиване на клиенти за твоя бизнес. На конференцията всеки лектор ще ти сподели как се справя с тези проблеми и как обръща това ограничение в плюс за своите проекти и клиенти.

2. Нови функционалности и промени в платформата

Предполагам знаеш, че Фейсбук правят постоянни промени по своя алгоритъм и функционалности, които влияят както на цената на рекламата, така и на стратегиите, които един бизнес използва, за да побеждава своята конкуренция и придобива клиенти с печалба. Ако си от хората, които са прекалено заети да работят върху своя бизнес и екип, но искаш за 1 ден да научиш кои са всички тези важни промени и как точно да ги използваш в твоя полза, то тази конференцията е точно за теб.

3. Конференцията е практическа, а не информативна

Всеки от нас е бил участник в много конференции, обучения и събития. Предполагам знаеш какво е да дадеш трудно изкарани пари за събитие, на което се споделя само и единствено непрактична информация, която може да се намери безплатно в интернет чрез статии и малко повече ровене. Целта на конференцията е точно обратната – да събере на 1 място специалисти практици, които да споделят своите процеси и стратегии за успех с фейсбук реклама.

След миналогодишното издание на конференцията една от участничките сподели с нас следното: Tова е третото подобно събитие, което посещавам в рамките на месец и определено беше най-качественото на фона на останалите!”

Искате да сте успешни във Facebook? Ето една възможност

4. Топ специалисти практици споделят своите работещи практики

Ако искаш да се запознаеш на живо с нашите лектори, да размениш контакти, да им зададеш въпроси и те да отговорят на тях, билетът за конференцията е твоето правилно решение. В края на конференцията сме планирали 90 мин панел, в който лекторите ще отговарят на директните въпроси на участниците. Ако имаш въпрос и искаш безплатна консултация от 11 лектора с опит в сферата, заповядай на 16-ти Ноември.

5.  Black Friday предстои – имаш ли готова стратегия?

Ако си търговец, който има онлайн магазин и с нетърпение очаква да намали своите цени с до -70%, да се бори с огромните бюджети на големите брандове и разбира се да изтъни маржовете си на минимум, за да може да отхапе малка част от потребителския портфейл, то ела и чуй съветите на лекторите за по-ефективни реклами, които ще ти спечелят хорските очи и дадат шанс да продадеш повече.

6. Instagram™ – неразкопаната златна мина. Там ли си?

Миналата година цялата конференция бе посветена на създаване, управление и оптимизиране на фейсбук реклами и стратегии. Тази година решихме да засегнем все още подценявания от много брандове и търговци канал – Instagram. Нашият лектор по тази тема ще сподели практически съвети за това как ефективно да интегрираме този канал в нашата дигитална стратегия.

7. Видео маркетингът – евтини и ефективни реклами

В края на 2018 г. видео продукцията вече не е невъзможно скъпа и не е само за големите брандове, които плащат луди пари за TV реклами. Видео маркетингът вече е напълно по джоба на малкия и средно-голям рекламодател. Ако смяташ, че вече е време да интегрираш видео в своята дигитална комуникация, то ела на конференцията и чуй съветите на нашия лектор специалист, чийто екип създава видео съдържание за едни от най-големите брандове в България.

8. Upsell/Cross-sell стратегии – как да печеля повече?

Отново ще засегна темата за високата цена на рекламата, защото тя пряко влияе на възвръщаемостта на нашия маркетинг бюджет. Истината е, че бизнесът е цифри и трябва много изкъсо да следим колко пари излизат и колко пари влизат. Ако знаем със сигурност, че цената на фейсбук рекламата ще се покачва, то трябва да вземем мерки и да намерим начин как да печелим повече без да увеличаваме маркетинг бюджета си.

Има начин и той се постига с нов тип стратегии/фунии, които включват Upsell и Cross-sell оферти и карат купувача да харчи повече, докато ние не увеличаваме своите разходи за реклама.

Ако нямаш заложени фунии в своята фейсбук стратегия, то означава, че оставяш пари на масата, а в бъдеще това означава само едно – с времето фейсбук ще изяжда твоята печалба, а фейсбук като маркетинг канал ще стане нерентабилен за твоя бизнес. Ела и научи как да интегрираш подобни оферти в твоя бизнес.

9. Facebook™ ботове – знаеш за тях, но не ги използваш?

В момента в дигиталната среда е много тренди да се говори за Facebook™ ботове и всеки чете статии и се чуди как евтино и ефективно да интегрира тази автоматизация в своя бизнес. За никой не е тайна, че ботовете са бъдещето в маркетинга и ще помогнат на бизнеса да се развива отвъд човешките ограничения.

На конференцията специално ще засегнем темата за фейсбук ботовете и по-специално за първия в Европа фейсбук бот за онлайн търговия, който чрез изкуствен интелект и семантични връзки, автоматизира процеса на поръчка на клиент, без той да излиза от Messenger и без наличието на човешка намеса.

Ако си търговец, информацията от тази лекция може едновременно да ти спести и спечели в бъдеще много дивиденти.

10. Допълнителни 10% отстъпка от билета

Знам, че щом прочете всичко до тук, имаш достатъчно знания и опит по маркетинг, за да разбереш каква е целта на тaзи статия.

Ясно е, че целта й е да те накара да осмислиш как би могла да ти бъде полезна тази конференция. Ако до сега не виждаш смисъл и причина да дойдеш, то тези допълнителни 10% отстъпка от билета няма да изиграят своята роля. Но ако пък решиш, че всичко прочетено от теб до сега има огромен смисъл, и разбира се, имаш огромно желание да дойдеш и чуеш какво са подготвили лекторите за теб. Използвай промо код с текст “7Talents10” (без кавичките), за да спестиш 10% от поръчката на своя билет. Можеш да поръчаш своя билет от тук.