"Те са тропали и викали, колкото са можели.. Вътре е било много тъмно и те са се препъвали в телата, докато са се опитвали да стигнат до вратите".. По този начин двамата оцелели от трагедията в Дувър разказват за ада, който са преживели на английски служител в болницата, цитиран от "Либерасион". Всекидневникът отбелязва, че повечето китайски медии са премълчали информацията за камиона ковчег. В дъното на драмата с камиона на смъртта "Фигаро" съзира ръката на китайските мафиотски кланове, често наричани "змийски глави". Каналите на нелегалната имиграция, според всекидневникът, минават най-често през Москва и Прага или през Беларус и Полша. Според "Льо Паризиен" "каналът на коприната", по който е минал камионът е съществувал едва от четири месеца, а собственикът на камионът е създал фирма единствено за този трафик. Всеки един от 60-те кандидат имигранти е платил между 10 и 25 хиляди долара..
Един друг път, отбелязва "Франс Соар", "свързан с пътя на дрогата минава през Турция преди да прекоси Балканите".. Хората, който преминават годишно по този канал са около 100 хиляди, но печалбите се оценяват на 3 милиарда долара". За съжаление, продължава "Ла Кроа", "трагедията в Дувър е само една капка кръв в океана на трафика". "Всеки ден, коментира "Ла Кроа", жени и мъже плащат с живота си търсенето на по-свободно и достойно съществуване". "Ла Трибюн" припомня, че от 15-и век насам историята на Китай е белязана от нелегалната емиграция". "Ла Прес Де Ла Манш" призовава за борба срещу варварството, а "Льо Журнал де ла От Марн" предлага Западна Европа да престане да култивира красивия си образ, като витрина на мечтите, на изрядно общество, на нещо като Варвария на цивилизацията".
Френският печат днес - 21.06.2000 год.
"Те са тропали и викали, колкото са можели.. Вътре е било много тъмно и те са се препъвали в телата, докато са се опитвали да стигнат до вратите".. По този начин двамата оцелели от трагедията в Дувър разказват за ада, който са преживели на английски служител в болницата, цитиран от "Либерасион". Всекидневникът отбелязва, че повечето китайски медии са премълчали информацията за камиона ковчег.
21 юни 2000, 10:00