Интернет рекламният сектор във Великобритания се покачва през цялата минала година, а най-зрелищен е растежът през последните 2 тримесечия. Рекламните съобщения в мрежата започват да печелят и все по-голям пазарен дял от т. нар. медийни разходи с дял от 1.4%.
Прогнозите са средствата, отделяни за реклама в Интернет, да се удвоят до 2004, спечелвайки "медиен" пазарен дял от около 2% или приблизително 300 млн. лири (436,37 млн. евро).
Възходяща тенденция на Интернет рекламата в САЩ обаче не се наблюдава. Според анализатори много малко вероятно е този сектор да достигне пика си от 2000 г., когато стартиращите компании не пестяха средства за реклама в мрежата. Не се очаква и покачване на рекламата в Интернет на Стария континент, сочи проучване.