1

Facebook ускорява плановете за добавяне на реклами към чат приложението Messenger, съобщава Fast Company. Компанията има нужда от още рекламна площ в услугите си, защото във Facebook вече става пренаселено от платени публикации.

Facebook ще защитава голите снимки на потребителите

Хората ще могат да споделят песни във Facebook Messenger

Сега основната чат от приходите на Facebook от реклама идват именно от новинарския поток в профилите на потребителите. Същевременно в Messenger има над 1.3 млрд. активни потребителите месечно, които много рядко виждат някакви реклами. Наскоро самият Марк Зукърбърг обяви в разговор с инвеститори, че иска компанията "да се движи малко по-бързо" в добавянето на реклами към чат приложението.

Предизвикателството е как Facebook да постигне това без да ядоса потребителите. Messenger се приема от хората като форма на лична комуникация и появата на реклами в нея може да компрометира усещането за лично пространство. Алтернативен вариант е брандовете да плащат за достъп до различни услуги и възможности да комуникират с потребителите директно или за брандирани емоджита например.

Изкуствен интелект превежда текстовете във Facebook

Изкуственият интелект на Facebook си създаде свой език

Сред тестваните варианти са и спонсорирани съобщения. Те позволяват на компания да изпрати оферта до потребител, но само когато тя вече е имала комуникация с него. Facebook казва, че основната цел е да намери начин да увеличи и подобри комуникацията между фирмите и потребителите. В момента има над 70 млн. фирми, които вече използват чат платформата по най-различни начини. В повечето случаи компаниите разчитат на служители, за да поддържат комуникацията, като Facebook иска да автоматизира по-голямата част от процеса, което също може да донесе доходи на социалната мрежа.

Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.

За още новини харесайте страницата ни във Facebook ТУК