Dentsu Aegis Network стартира Amnet – своята платформа за автоматизирано купуване на онлайн реклама в България
Източник: netinfo
1

Dentsu Aegis Network обяви, че от днес започва да предлага официално за първи път в България автоматизирано купуване на рекламна площ (т.нар. programmatic buying) чрез своето глобално подразделение Amnet. Новият подход ще промени напълно традиционните методи за купуване на дигитален инвентар към по-прогресивен и индивидуален подход, който съчетава профила на интернет потребителите с данните и технологията, с цел да се доставя таргетирана реклама в реално време до най-подходящите консуматори. 

Със старта на Amnet, България ще увеличи глобалното портфолио на агенцията до 35 пазара по света и ще ѝ даде възможност да предостави своя глобален опит в регион, където автоматизирано купуване на онлайн реклама тепърва започва да се развива. 

Като част от Dentsu Aegis Network България, Amnet започва да работи на пазар, където приблизително 6 милиарда real-time bidding импресии преминават месечно през demand-side платформи (DSP). 

Мария Грашнова, главен изпълнителен директор на Dentsu Aegis Network България заяви:

„Това е много вълнуваща инвестиция, която правим в полза на нашите клиенти. Като водеща група на онлайн пазара у нас чрез комуникационните агенции Carat и Vizeum, както и агенцията за дигитален маркетинг iProspect, ние искаме нашите клиенти да получават най-доброто от световните стандарти – затова и решението ни да развием Amnet в България е вече факт.

Очакваме дигиталните медии да продължат да се развиват с все по-висок темп и стартирането на Amnet ще ни даде възможност да осигурим нови начини за повишаване на резултатите от дигиталните кампании, а от там и за повишаване на ефективността на инвестициите в онлайн медии.

Amnet обединява хора, данни и технология, като осигурява в реално време таргетирана реклама към най-подходящите потребители. Вярваме, че с тази допълнителна оферта ние сме много добре подготвени за следващите бъдещите предизвикателствата на дигиталния пазар у нас.“ 

Ашуини Карандикар, глобален президент на Amnet, коментира: „Amnet е част от комуникационната инфраструктура на Dentsu Aegis Network, която осигурява по-добри медийни показатели чрез по-добро таргетиране на аудитория. Щастливи сме, че България се присъединява към глобалното ни семейство, което ще осигури стратегически, измерими и устойчиви бизнес резултати за нашите клиенти.“ 

Amnet България ще разчита на пълната подкрепа и професионален опит на специалистите от Amnet Полша, които са хъб за Централна и Източна Европа. 

Павел Ласковски, генерален мениджър, Amnet Poland, обясни: „Вярваме, че тенденцията за автоматизирано купуване на онлайн реклама вече става стандарт в дигиталната индустрия. Глобалните ни клиенти очакват повече ефективност, точно достигане на зададената целева аудитория с особено внимание към параметрите на представяне.

Поради тази причина ние искаме инструментите и стандартите на Amnet да бъдат на разположение на възможно най-голям брой пазари в групата на Dentsu Aegis Network. Хъбът на Amnet за страните от Централна и Източна Европа е създаден именно с цел да подпомагане и ускори прилагането на такива нови решения и уникални техники в нашия регион. 

Сътрудничеството ни с Amnet България в тази начална фаза е много добро. Българският екип е наистина ангажиран с развитието на този нов подход за купуване и продаване на онлайн инвентар. Необходимите процедури вече са въведени и първите кампании с ефективност, която отговаря на изискванията на клиентите, вече са факт“. 

Милена Мишинева, мениджър на Amnet България, добави: „Amnet се различава от всички останали рекламни системи и конкуренти платформи с това, че безусловно държи данните на рекламодателите ѝ да останат тяхна собственост. Amnet пази информацията на своите клиенти, без да бъде обединявана или споделяна, което гарантира нейната цялост и невъзможността тя да попадне в ръцете на техни конкуренти.“ 

Благодарение на Amnet клиентите ще могат да следят всеки потребителски сегмент и начина му на поведение в онлайн среда с прецизна точност. Анализаторите на Amnet използват алгоритъмна технология и данни в комбинация, което позволява на платформата да развива и усъвършенства в реално време начина, по който създава и доставя аудитория, управлява данните, прави доклади и заключения. 

Това ще позволи на рекламодателите да доставят правилните реклами до правилните хора в най-правилния момент. Платформата е интегрирала в себе си най-добрата DSP-технология, за да може да купува и оптимизира, спрямо целите на конкретна кампания, силно таргетирана и насочена към специфична аудитория дигитална реклама в целия спектър от онлайн медии – дисплей, мобилни и видео решения. 

Коментари 1
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

1 коментар
 
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Последни

Христо Иванов

“Да, България” даде “зелена светлина” на коалиционното споразумение

България Преди 4 часа

Националният съвет даде също съгласие да се гласува "за" предложените министър-председател, структура и състав на Министерския съвет

Скандал: Русия поздрави само Скопие за Климент Охридски

Скандал: Русия поздрави само Скопие за Климент Охридски

Свят Преди 4 часа

Проф. Пламен Павлов: Това е хибридната атака, започната от Русия

Илон Мъск

Илон Мъск: Това е заплаха за цивилизацията

Свят Преди 5 часа

Мъск: Струва ми се, че за нас е важно да умираме

Австрия премахва локдауна, но само за ваксинираните

Австрия премахва локдауна, но само за ваксинираните

Теми в развитие Преди 5 часа

Ще се предприемат стъпки на отваряне, но при спазване на строги правила

Николай Стайков

Журналистът Николай Стайков бе награден от Държавния департамент на САЩ

България Преди 6 часа

Стайков е автор и съавтор в редица разследвания

Байдън: Няма да пратим войски в Украйна

Байдън: Няма да пратим войски в Украйна

Свят Преди 8 часа

Междувременно на посолството на САЩ в Москва бе връчена протестна нота

Д-р Петров: Кацаров е виновен

Д-р Петров: Кацаров е виновен

България Преди 8 часа

Уволненият зам.-министър отправи обвинения към министъра на здравеопазването

България няма да променя позицията си за РС Македония и ЕС

България няма да променя позицията си за РС Македония и ЕС

България Преди 9 часа

Тази позиция на България ще бъде защитава по време на заседанието на Съвета „Общи въпроси“

Харви Уайнстийн и Роуз Макгауън през 2007 година

Съдия отхвърли дело, заведено от Роуз Макгауън срещу Харви Уайнстийн

Свят Преди 9 часа

Основното твърдение, че Харви Уайнстийн е нарушил федералния закон за рекет, беше категорично отхвърлено

<p>ООН: Насилствените инжекции никога не са били приемливи</p>

ООН: Принудителна ваксинация не трябва да има при никакви обстоятелства

Теми в развитие Преди 10 часа

Върховният комисар на ООН за правата на човека Мишел Бачелет е против задължителната ваксинация срешу COVID-19

БФС спря правата на рефера, задържан за АМ "Хемус"

БФС спря правата на рефера, задържан за АМ "Хемус"

България Преди 10 часа

От събраните до този момент данни е установено, че мъжът е участвал в създаването на мрежа от фирми

<p>&ldquo;Захариев Файт Тийм&rdquo; е големият победител в ПРОМЯНАТА 2021</p>

“Захариев Файт Тийм” е големият победител в ПРОМЯНАТА 2021

България Преди 11 часа

Победителят спечели 30 000 лв., които ще бъдат вложени в създаването на адаптирани фитнес зали за деца с увреждания в цялата страна

ДНСК сезира ВАП за незаконни действия на главния архитект на София

ДНСК сезира ВАП за незаконни действия на главния архитект на София

България Преди 11 часа

Повод за проверката е искане на Агенция „Пътна инфраструктура“

.

Почивните дни през 2022 година: Работим 248, почиваме 117

България Преди 11 часа

Вижте кои са почивните дни през 2022 година

Василев: Всяка партия с вицепремиер, плюс още един

Василев: Всяка партия с вицепремиер, плюс още един

България Преди 12 часа

Съпредседателят на "Продължаваме Промяната" изрази надежда да подпишат споразумението преди края на седмицата

<p>Струва ли си да работим по празниците</p>

Струва ли си да работим по празниците

България Преди 12 часа

Минимум двойно възнаграждение се полага само за работата през дните на официални празници