Осем варианта на задвижване за новия VW Passat
Източник: Volkswagen
6

Н овият Passat ще се предлага в общо осем варианта на задвижване в диапазона от 120 к.с. дo 272 к.с. Специално внимание е било обърнато на системата за plug-in хибридно задвижване на Passat GTE, която е значително подобрена и модернизирана. Така например, последното поколение разполага с акумулаторна батерия с 31 процента по-високо енергийно съдържание (13 кВтч), в резултат на което автономният пробег на електричество е увеличен до 56 километра (според WLTP). Седанът и комби версията (218 к.с. сумарна мощност) отсега изпълняват строгите изисквания на емисионния стандарт Euro 6d, който няма да бъде в сила за нови автомобили преди 2021 година.

За да позволят използването на изцяло електрическия режим E-MODE в градски условия в края на по-дълго пътуване, инженерите на Volkswagen са пренастроили изцяло режимите на работа на хибридната система, така че презареждането на батерията по време на път значително да се опрости. Вместо предишните пет режима на работа вече има само три: E-MODE (движение изцяло на електричество), GTE (динамично движение с пълна системна мощност), Hybrid (aвтоматично превключване между електромотора и двигателя TSI). Двата предишни режима Battery Hold (запазване на степента на зареждане на батерията) и Battery Charge (зареждане на батерията чрез TSI двигателя), при новия Passat GTE вече са интегрирани в режима Hybrid mode.

Ето го: законодателят VW Golf в своето осмо поколение

https://www.vesti.bg/tehnologii/avtomobili/zalogyt-na-vw-ot-50-mlrd.-na-elektromobilite-6101264

В допълнение, гамата на модела включва още три модерни TSI двигателя с максимална мощност съответно 150 к.с., 190 к.с. и 272 к.с.. Новият високоефективен турбодизелов двигател 2.0 TDI Evo с максимална мощност 150 к.с. също отбелязва своята пазарна премиера в новия Passat.

Другите три дизелови двигатели на Passat развиват максимална мощност от съответно 120 к.с., 190 к.с. и 240 к.с. Всички TSI и TDI агрегати без изключение изпълняват изискванията на емисионния стандарт Euro 6d-TEMP, а в допълнение към това всеки нов Passat – без значение дали с бензинов или с дизелов двигател, е оборудван с филтър за твърди частици.

Освен богатата моторизация, новият Passat се предлага (опция) и в комбинация с модернизирана системата за адаптивно управление на окачването DCC (при някои варианти на двигателя тя е част от стандартното оборудване). Характеристиките на работата на новите амортисьори вече могат да се конфигурират безстепенно в много по-широк диапазон, паралелно с досега познатите режими “Comfort”, “Normal” и “Sport”. С помощта на плъзгач водачът може да направи прецизни индивидуални настройки в целия диапазон на DCC и накрая да ги запамети като персонален режим.

Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.

За още любопитно съдържание последвайте страницата ни в Instagram.

Volkswagen може да заобиколи Балканите и Турция

Заражда се нов автомобилен гигант

Renault пуска бюджетен е-кросоувър в Европа

Абонирайте се и прочетете първи "Непубликувано" и обзор на деня за 2 мин. Безплатно е :-)

@
Коментирай
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

6 коментара
 
Нова маска влиза в „Маскираният певец“
Ексклузивно

Нова маска влиза в „Маскираният певец“

Преди 47 минути
Протестите в Иран
Ексклузивно

Протести в Иран, има загинали

Преди 15 часа
Мануела
Фото кредит: Владислава Атанасова
Ексклузивно

 „Как така си инвалид, пък не си в...

Преди 23 часа
София
Ексклузивно

Чист ли е въздухът, който дишаме

Преди 1 ден
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини