Magna работи по следващото поколение електрически мотор
Източник: Magna
17

Magna, заедно с технологичния институт в Илинойс и Университета на Уисконсин-Мадисън, работи по следващото поколение електрически мотор с много по-висока плътност на мощността и по-ниски разходи. Проектът е финансиран от Енергийния департамент на САЩ.

Целта на проекта е създаването на електромотор с пикова мощност 125 kW (170 к.с.), който има осем пъти по-висока плътност на мощността спрямо сегашните електромотори, но на половин цена от тях.

Канадско-австрийският автомобилен доставчик прави следната аналогия: това е като да изсипеш галон с мляко в контейнер с обем една пинта (или малко под 4 литра в контейнер с обем половин литър). Magna иска да намали разходите, като елиминира използването на редки магнити.

Според Magna, новият, по-мощен електрически мотор ще се интегрира директно с други компоненти на електрическите задвижващи системи. Проектът ще включва развитието и използването на „иновативни“ материали, ново охлаждане, технологии за бобините и симулационни методи, както и техники за контрол и оптимизация.

Другата цел пред Magna е създаване на електрически мотор, отговарящ на автомобилните стандарти и ниски производствени разходи. Що касае сроковете, то производителят ще даде проекта на Енергийния департамент на САЩ през 2021 г.

Макар новият електромотор все още да е в сферата на мечтите в близкото бъдеще, Magna получи най-голямата поръчка за доставка на трансмисии в историята си. Поръчката е от e BMW Group. Многогодишният договор включва всеки трансмисии с двоен съединител за автомобили с предно предаване, както и хибридни трансмисии.

Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.

За още любопитно съдържание последвайте страницата ни в Instagram.

Колите с най-голяма обезцeнка след 5 години

Кросоувърите нямат бъдеще

Задава се поредният електромобил от Volkswagen

Абонирайте се и прочетете първи "Непубликувано" и обзор на деня за 2 мин. Безплатно е :-)

@
Коментирай
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

17 коментара
 
<p>Защо <strong>барабанистът </strong>на &quot;Аеросмит&quot; <strong>съди </strong>групата&nbsp;</p>
Ексклузивно

Защо барабанистът на "Аеросмит" съди...

Преди 52 минути
<p>Най-добрите <strong><span style="color:#ffbc00;">Instagram </span></strong>рецепти</p>
Ексклузивно

Най-добрите Instagram рецепти

Преди 1 час
<p><strong>Учените</strong>, които са лежали в <strong>затвора</strong></p>
Ексклузивно

Учените, които са лежали в затвора

Преди 2 часа
<p>Пожар в Драгоманското блато</p>
Ексклузивно

Пожар в Драгоманското блато

Преди 4 часа
<p>Слънчево, но студено в четвъртък</p>
Ексклузивно

Слънчево, но студено в четвъртък

Преди 4 часа
Карлос Гон по време на пресконференцията на Renault-Nissan на 5 януари 2017 г. в Лас Вегас.
Ексклузивно

Карлос Гон предсказва фалит на Nissan

Преди 5 часа
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини