Грета Тунберг няма да одобри този Mercedes-Maybach GLS 600
Mercedes-Maybach е оборудван с пневматично окачване Airmatic с адаптивни амортисьори. Той разчита и на хидропневматичната E-Active Body Control, но срещу допълнително заплащане.   
Източник: Mercedes-Benz
6

Mercedes-Maybach влиза в сегмента на луксозните всъдеходи след Rolls-Royce и Bentley, но има достоен отговор. Най-разкошното изпълнение на SUV-флагмана се сдоби с индекс 600, който е атестация за върховен лукс. Но не и за V12 двигател, както бе преди години.

Mercedes-Maybach GLS 600 ще се конкурира с много по-скъпите Rolls-Royce Cullinan и Bentley Bentayga. Към момента няма информация за цената му, но по този параметър той по-скоро ще застане срещу Range Rover SV Autobiography.

В своята над едновековна история името Maybach преживя три раждания: два пъти като самостоятелна марка и сега като подразделение на Mercedes-Benz. За разлика от Vision Mercedes-Maybach Ultimate Luxury, серийният всъдеход на Mercedes-Maybach е копие на GLS. Естествено има отличителни характеристики, които откриваме в двуцветното изпълнение на екстериора, радиаторната решетка с тънките вертикални ламели, изнесената на предния капак фирмена емблема и емблемата Maybach на С-колоните. А обилното използване на хром е продиктувано от предпочитанията на богатите клиенти в Китай и Близкия изток.

Адаптивните фарове Multibeam LED с по 112 светодиода са стандартни.
Адаптивните фарове Multibeam LED с по 112 светодиода са стандартни. Източник: Mercedes-Benz
Джантите тип спици са запазена територия само за Maybach. Стандартно джантите са 22-ки, но като опция се предлагат 23-ки от кован алуминий.
Джантите тип „спици” са запазена територия само за Maybach. Стандартно джантите са 22-ки, но като опция се предлагат 23-ки от кован алуминий. Източник: Mercedes-Benz
Mercedes-Maybach GLS 600 е адресиран към пътниците, затова основното внимание е било насочено към пътниците отзад. Просторът за тях е наистина впечатляващ, а луксът се вижда с просто око. Всички седалки са с подгрев, вентилация и масаж. Задните предлагат масаж на 10 точки и имитация на ефекта горещи камъни.
Mercedes-Maybach GLS 600 е адресиран към пътниците, затова основното внимание е било насочено към пътниците отзад. Просторът за тях е наистина впечатляващ, а луксът се вижда с просто око. Всички седалки са с подгрев, вентилация и масаж. Задните предлагат масаж на 10 точки и имитация на ефекта „горещи камъни”. Източник: Mercedes-Benz
Базовия Mercedes-Maybach GLS разчита на MBUX с два 12,3-инчови дисплея, WiFi, Bluetooth, четири USB-входа и два 11,6-инчови сензорни екрана за пътниците отзад. В стандартното оборудване влиза също аудио система Burmester с 24-канален усилвател и 27 високоговорителя.
„Базовия” Mercedes-Maybach GLS разчита на MBUX с два 12,3-инчови дисплея, WiFi, Bluetooth, четири USB-входа и два 11,6-инчови сензорни екрана за пътниците отзад. В стандартното оборудване влиза също аудио система Burmester с 24-канален усилвател и 27 високоговорителя. Източник: Mercedes-Benz
Влизането и излизането от този огромен автомобил се улеснява от подвижни прагове с дължина 2,06 м и максимална широчина 21 сантиметра. Те поддържат максимум 200 кг.
Влизането и излизането от този огромен автомобил се улеснява от подвижни прагове с дължина 2,06 м и максимална широчина 21 сантиметра. Те поддържат максимум 200 кг. Източник: Mercedes-Benz
Въпреки индексът 600, Mercedes-Maybach GLS не е оборудван с V12 двигател. Той разчита на 4,0-литров битурбоV8 мотор, 48-волтова хибридна система EQ Boost и система за изключване на половината цилиндри при малко натоварване. Мощността на двигателя възлиза на 558 к.с. и 730 Нм въртящ, но при ускорение EQ Boost дава още 22 к.с. и 250 Нм за кратко време.
Въпреки индексът 600, Mercedes-Maybach GLS не е оборудван с V12 двигател. Той разчита на 4,0-литров битурбоV8 мотор, 48-волтова хибридна система EQ Boost и система за изключване на половината цилиндри при малко натоварване. Мощността на двигателя възлиза на 558 к.с. и 730 Нм въртящ, но при ускорение EQ Boost дава още 22 к.с. и 250 Нм за кратко време. Източник: Mercedes-Benz
Умната климатична система е свързана с навигацията, за да може своевременно да превключи в режим на рециркулация на въздуха, например преди влизане в тунел.
Умната климатична система е свързана с навигацията, за да може своевременно да превключи в режим на рециркулация на въздуха, например преди влизане в тунел. Източник: Mercedes-Benz

Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.

За още любопитно съдържание последвайте страницата ни в Instagram.

Стратегията за успех на Hyundai: водород и ток за 35 млрд. евро

Електрическата офанзива на Audi продължава с e-tron Sportback

Как ще ги стигнем: драстични мерки в Букурещ в битката с мръсния въздух

Абонирайте се и прочетете първи "Непубликувано" и обзор на деня за 2 мин. Безплатно е :-)

@
Коментирай
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

6 коментара
 
<p>Нова схема за кражба на коли през зимата</p>
Ексклузивно

Нова схема за кражба на коли през зимата

Преди 7 минути
<p>Коли се запалиха на паркинг в София</p>
Ексклузивно

Коли се запалиха на паркинг в София

Преди 10 часа
<p>Водният режим в Перник става суров</p>
Ексклузивно

Водният режим в Перник става суров

Преди 13 часа
<p>Гери Турийска: <strong><span style="color:#ffbc00;">В кухнята съм дете</span></strong></p>
Ексклузивно

Гери Турийска: В кухнята съм дете

Преди 14 часа
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини