Продажбите на новия Infiniti QX50 стартират от България
Източник: Vesti.bg
2

Н овият Infiniti QX50 беше представен вчера вечерта в България. Най-новият модел в гамата на марката започва пазарната се атака първо от България, като в останалата част на континента ще се появи през втората половина на годината. Това е изключително признание за родния дилър на луксозната японска марка.

QX50 е стратегически модел за марката. Той е дългоочакваният своеобразен мост между традиционните двигатели с вътрешно горене и близкото бъдеще, а именно алтернативното задвижване с електричество. Очакванията са, че през 2021 г. Infiniti ще представи три нови електрически модела.

Източник: Vesti.bg

Сред акцентите в новия водел е революционният VC-Turbo, който се представя като алтернатива на дизелов двигател. Двигателят предоставя променлива степен на сгъстяване с коефициент между 8:1 (за моментите, когато е необходима повече мощност) и 14:1 (за максимална ефективност при шофиране), за максимален контрол и удовлетворение от шофирането. Иновативният двигател използва за първи път в света мултилинк система и електрически мотор с хармонично намаляване на предавките, чрез който се постига промяна в позицията за горна мъртва точка на буталата и съответно промяна в степента за сгъстяване на горивото. Като резултат от това, обемът на двигателя варира между 1997 куб. см и 1970 куб. см., а мощността е 249к.с. с комбиниран разход на гориво от 8,7 л/100 км.

Източник: Vesti.bg

Новият QX50 е изграден върху изцяло нова платформа, специално оптимизирана за автомобили с предно разположение на двигател и предно задвижване.

Увеличеният пътен просвет (218 мм), големият диаметър на колелата (до 20” джанти, оборудвани с Run Flat гуми) и иновативните I-LED светлини превръщат QX50 в най-яркия и дързък представител на гамата на Infiniti. Страничните линии на автомобила плавно, но отчетливо преливат от предните фарове до ярките и разпознаваеми задни светлини с нов дизайн. Обновената, но така характерна за марката, предна радиаторна решетка с двойна арка сега е по-широка, без луфтове между нея и предния капак. Тя е поставена по-високо в сравнение с предишния модел, правейки предницата на автомобила по-изразителна и мускулеста, като същевременно покрива всички стандарти за безопасност при евентуален сблъсък с пешеходци.

Източник: Vesti.bg

Интелигентното задвижване на четирите колела е стандартно за QX50. Системата за електронно разпределение на натоварването може да прехвърли усилие не само между предните и задни колела в съотношение до 50/50, но също така разпределя натоварването между лявата и дясна част на окачването, съобразявайки се с пътната обстановка. QX50 се предлага с два варианта на управление - специфичната и единствена в света дигитална система за директно адаптивно кормилно управление Direct Adaptive Steering (DAS) или по-конвенционално кормилно управление с електроусилвател. От селектора на централната конзола пък могат да се задават четири стила на управлението - стандартен, еко, спорт или персонален режим.

Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.

За още любопитно съдържание последвайте страницата ни в Instagram.

Руският Rolls-Royce дебютира в Женева

Това е най-мощният автомобил, конструиран в Италия

Хиперавтомобилът на Koenigsegg заявява максимална скорост 480 км/ч

Получавай безплатно най-горещите новини от Vesti.bg

@
Коментирай
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

2 коментара
 
<p>Пета жертва на COVID-19 у нас</p>
Ексклузивно

Пета жертва на COVID-19 у нас

Преди 5 часа
Samsung Galaxy Z Flip

Създадено за Vivacom

Ексклузивно

Старите технологии, които все още използваме

Преди 6 часа
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини