17 9

Реклама на студентската телевизия „Алма матер” предизвика силно възмущение в социалните мрежи.

Във видеото участва лично директорът на студентската телевизия Башар Рахал, съобщава NOVA. Той седи пред главния вход на софийския университет, а момиче, играещо ролята на асистентка му носи кафе. Рахал обяснява за кастинга за водещи в телевизията. Но когато асистентката  му донася кафето я оглежда многозначително отпред и отзад.

Опитът да се вкара хумористична нотка със сексуален намек обаче беше посрещнат със силно неодобрение в социалните мрежи.

Само за 2 дни рекламата е гледана повече от 20 000 пъти. В коментари под нея потребителите  питат основно „така ли се става известен".

Провокацията е търсен ефект, твърди самият Башар Рахал.

„Не е сексистка, а е сарказъм. Абсолютно чувство за самоирония. Типичният шеф от 90-те години, със секретарката, с кафенцето, с оглеждането. За мен това е скеч. Аз съм актьор-комедиант и вие го знаете много добре”, коментира Рахал.

От ръководството на „Алма матер” посочиха, че целта била новината за кастинга да стигне до повече млади хора. И са доволни от резултата.

„Няма начин да се позиционираш на пазара, ако не знаят за теб и не те чуват”, категоричен е Рахал.  

Студенти във Факултета по журналистика също твърдят, че харесват рекламата и най-вече посланието, че ще ги направи известни.

Бонуси за милиони в Софийския университет

Тиха паника в университетите, нямало достатъчно кандидати

Кои са най-желаните специалности в СУ

Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.

За още актуални новини от Vesti.bg последвайте страницата ни в Instagram