Жив билборд в центъра на София - на бул. "Цар Освободител", близо до паметника на Съветската армия, предизвика интереса на столичани.
Инсталацията, с площ от 25 кв. м, оживява всяка вечер от 17.30 до 20 ч. Специалният декор и тоалетите на петимата живи манекени ни пренасят в 20-те години на миналия век. (видео)
Идеята е тази жива реклама на J&B е да се покаже, че партито е навсякъде около нас, обясниха от пиарагенцията, обслужваща проекта.
Мнозина от преминаващите спират, за да се снимат до живия билборд.
Платформата е с площ от 25 кв. м и интериорът й пресъздава парти ситуации през различните епохи от създаването на J&B през 1749 г. до сега, а клубно осветление и музика ще допълват усещането за истинско парти.
Още създателят на компанията Алфред Брукс се отдава на мисията да промотира J&B сред многобройните си приятели във висшето лондонско общество. Парти популярността си в САЩ то придобива благодарение на Франк Синатра, който на всяко свое участие на сцената се появява с бутилка J&B.
Режисьорите от филмовите къщи в Италия редовно получавали каси с безплатно J&B и през 60-те и 70-те години на миналия век уискито J&B се появява често в италианските филми.
Марката присъства освен в италианските филми, и във филмите за Джеймс Бонд, лентите на Алфред Хичкок, в "Жестоки улици", "Добри момчета", "Време за мъже", "4 сватби и едно погребение" до "Сексът и градът".
Парти имиджът си J&B затвърди и с организирането на най-големите партита на най-нетрадиционните точки по света.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!