Всички големи столици по света са изправени пред проблема със задръстванията в пиковите часове. Включително и София.
В Богота обаче тази ситуация е особено сериозна, най-вече в някои части на града, където всекидневно се вият безкрайни опашки от отчаяни шофьори.
Задръстванията, които се образуват в натоварените участъци най-често продължават по около четири часа.
И все пак този ужас за едни е средство за печалба за други.
Американската компания "Кока-Кола" (Coca-cola.com) реши да се възползва от задръстванията, за да рекламира продуктите си под формата на "стрийт маркетинг", като с това си начинание отпразнува и 125-годишнината си.
Големият трафик в колумбийската столица вече е една приятна възможност да разпуснеш, докато чакаш, гледайки късометражни филми на голям екран на пътя.
Звукът от филмите жителите на големия град могат да приемат в колата си чрез радио честота.
За да направят изживяването още по-приятно, сервитьорки, облечени в цветовете на марката, раздават на водачите пуканки, сандвичи и, разбира се, напитки.
Така със сигурност ще ви хареса да останете на пътя колкото се може по-дълго време, коментират от компанията.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!