Иа алианските власти разследват "Булгари" (Bulgari.com) за укриване на данъци.
Италианската луксозна марка е обвинена, че е избегнала плащането на данъци за над 57 млн. паунда. 
Местната финансова полиция разследва най-вече финансите на компанията, откакто беше купена от френската марка LVMH през октомври 2011 г.
Компанията, която беше придобита за 3,6 млрд. паунда, пренасочила приходи към Люксембург и Ирландия чрез холдинги, вместо да декларира печалбите си в родината си Италия, съобщава сайтът WWD. 
"Булгари" отрича обвиненията, но разследването продължава.
Президентът на отдела за часовници и бижута на LMVH Франческо Трапани заяви: 
"Винаги сме се съобразявали с данъчните регулации в Италия и в чужбина".
LMVH е собственик и на други луксозни марки като модна къща "Луи Вюитон", производителя на шампанско "Моет" и на производителя на коняк "Енеси". 
Преди време италиански съд повдигна обвинения и срещу Доменико Долче и Стефано Габана за укриване на данъци. 
Съдът в Милано започна през 2010 г. разследване срещу двамата стилисти и още петима души заради данъчна измама за близо един милиард евро.
Първото дело завърши с оправдаването им през април 2011 г., но 
съдебната процедура започна отначало през ноември 2011 г. след отмяната 
на решението от Касационния съд, най-висшата съдебна инстанция в Италия.
Наскоро италианска съдийка реши да даде ход на новото дело срещу дизайнерите Доменико Долче и Стефано Габана.
                                
                               
                                                                
                                   
                                
                                     
                            
                                                
                    
               
                                                                
                                                                    
                                                Източник:
                                                                                                    ЕПА/БГНЕС