Планирайки съботното си излизане, младите момичета влагат прецизност, достойна за военна операция.
Това пише в. "Дейли експрес", позовавайки се на резултатите от проучване, направено във Великобритания по поръчка на модната верига "Ню лук".
Прецизното планиране на съботното излизане започва още в сряда в 13:35 ч.
В последвалите дни девойките споделят намеренията си и обсъждат старателно с приятелките си какви дрехи, обувки и аксесоари ще носят.
Подобна организация обикновено изисква над десет есемеса,
три имейла, пет телефонни обаждания, осем публикации във "Фейсбук" и три съобщения в "Туитър".
Данните от проучването, обхванало 2000 млади жени, показват, че голяма част от тях прекарват над два часа в мрежата в търсене на подходящи за съботната среща с приятелки облекло и заведение.
Девойките не пропускат да се информират от интернет и за времето в деня на събирането.
Анкетата е направена, след като от "Ню лук" забелязали покачване на продажбите на парти дрехи и аксесоари в средата на седмицата.
"Естествено е младите жени да влагат особен ентусиазъм в подготовката за уикенда.
Планирането на голямата вечер е част от забавлението", казва говорител на модната верига.
Две трети от участничките в допитването споделят, че най-голямо удоволствие в цялата "операция" им доставя подготовката за срещата и обсъждането на намеренията с приятелките.
Шестдесет процента признават, че им харесва да експериментират с модните решения, 63 процента залагат на нов тоалет, а седем процента се забавляват с размяната на дрехи с другите момичета.
Проучването разкрива също, че една на всеки 20 девойки удължава косата си за случая, една на всеки пет използва изкуствени мигли или фалшив тен, а шест процента дори избелват зъбите си.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!