М арката на американската корпорация "Гугъл" бе призната за най-скъпата от аналитичната компания "Милуърд браун".
Рейтингът бе публикуван в САЩ във вторник.
Според данните на "Милуърд браун" стойността на "Гугъл" за една година е нараснала с 40% до 159 млрд. щатски долара.
Миналогодишният лидер в класацията "Епъл" (Apple) вече е на второ място. "Епъл" е изгубила от стойността на марката си 20% и струва "само" 148 милиарда.
На трето място в общия рейтинг, както и миналата година, е "Ай Би Ем" (IBM), въпреки понижението на сравнявания показател с 4% до 107 милиарда долара.
Предишното си място запазва и софтуерният гигант "Майкрософт" (Microsoft), който е четвърти.
Стойността му е с 29% по-висока от миналата година и е 90 милиарда. Името, което стои над веригата за бързо хранене "Макдоналдс" (McDonald`s) струва 85 милиарда долара.
Шампиони по изкачване в таблицата, но по-назад в нея, са китайската телекомуникационна компания "Тенсент", която отбелязва покачване с 97% до 53 милиарда долара и "Фейсбук" (Facebook) - плюс 68% до 35 милиарда долара.
"Милуърд браун" съставя рейтинга от 2006 г.
Според твърденията на представители на агенцията, това е единственият рейтинг, който се опира на проучване на над 2 милиона души по света и подробен анализ на бизнес показателите на хиляди компании
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!