Френската модна марка "Луи Вюитон" (LVMH.com) заведе иск срещу американското киностудио "Уорнър Брос" заради това, че във втората част на комедията "Последният ергенски запой", която излезе през пролетта, били използвани копия на прочутите й пътнически чанти.
В иска, който бил заведен на 22 декември пред федерален съд в Ню Йорк, модната марка обвинява "Уорнър Брос", че "показва много явно пътническите чанти на компанията "Диопай" и създава впечатление, че тези чанти са истински пътнически аксесоари на Луи Вюитон".
"Диопай" е една от компаниите, които "Луи Вюитон" съди пред Американската комисия за международната търговия за имитация на нейните пътнически чанти.
В подкрепа на иска си модната марка показва снимки от снимачната площадка на филма, на които се вижда, че героят на Зак Галифианакис, който в лентата е осмиван заради избора му на дрехи и аксесоари, иска от свой приятел да наглежда пътническата му чанта.
И дори му заръчва: "Внимавай, това е Луи... Луи Вюитон".
Според френската марка комедията може да въведе зрителите в заблуждение и те може да си помислят, че показаната чанта е създадена или одобрена от Луи Вюитон.
Модната марка иска обезщетение от киностудиото,
чийто размер не се разкрива, и отбелязва, че въпреки отправеното запитване още през юни, "Уорнър Брос" не е променил филма си, така че да изключи от него спорните кадри във връзка с излизането му на DVD.
Филмът навлече на "Уорнър Брос" още един иск, заведен през август от австралийски каскадьор, който бил ранен по време на снимките.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!