Новият продукт е много популярен по местните плажове.
Вестникът пише, че на час се продавали по 265 ледени бутилки.
За да произведе новия амбалаж, фирмата запълва силиконови калъпи с вода и ги охлажда до минус 25 градуса по Целзий. В тях се влага и известно количество течна кола.
Тя не замръзва, заради високото си съдържание на захар и другите добавки.
През средата на бутилката преминава червена гумена гривна с логото на безалкохолната напитка.
Именно там трябва да се държи шишето, за да не измръзват пръстите на потребителя.
Когато амбалажът се разтопи, остава гривната, която може да се носи като украшение на китката.
Новият продукт бе рекламиран като екологичен, но мнозина се притесняват, че подобен амбалаж може да бъде замърсен с много микроби на плажа, за разлика от традиционните стъклени бутилки.
Но ледените шишета са истински хит и никой не го е грижа за хигиенните норми. Еколози от своя страна възроптаха, че е нужна много повече електроенергия за съхраняването на ледените бутилки при минусови температури, изтъква вестникът.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!