Макар много жени да смятат, че половинката им често проверява спортните резултати онлайн и понякога хвърля поглед на порно сайтове, те биха били шокирани да разберат, че партньорът им знае точно толкова за любовните истории на семейство Кардашиян, колкото самите тях.
Ново изследване сред 2000 британци показа, че мъжете прекарват повече време на седмица в сърфиране в интернет от жените.
Докато жените използват интернет главно за влизане във Фейсбук и пазаруване, мъжете сърфират в порно сайтове, както и в сайтове за спортни и други новини, включително за светски клюки.
Макар резултатите като цяло да се придържат към съществуващите традиционни полови стереотипи, се забелязва
начало на смяна на ролите.
Изследването установило, че информационните сайтове, в които влизат мъжете, не се ограничават само до спортни и тежки новини. Сега те прекарват точно толкова време, колкото жените в сайтовете за светски клюки.
Една на всеки осем жени признава, че влиза в сайтове за възрастни всяка седмица.
Мъжете два пъти повече играят на онлайн игри, свалят и гледат повече филми от жените.
Изследването показва колко много хора вече са станали зависими от интернет, като
мъжете прекарват над 19 часа седмично онлайн, а жените 14 часа.
Над половината от анкетираните признали, че може би са пристрастени към интернет. 6% считат, че се нуждаят от интернет, за да управляват ежедневния си живот.
70% от участниците в изследването дори казват, че са стигали до етап, в който чувстват, че трябва да влязат в интернет, ако им е бил спрян достъпът за известно време. Част от това пристрастяване до голяма степен се дължи на социалните мрежи, като жените са по-запалени потребители на Фейсбук от мъжете. Те влизат в акаунта си средно по пет пъти на ден, докато мъжете прекарват повече време в Туитър.
Изследването, осъществено от сайта Siteopia.com, установило още, че мъжете влизат четири пъти повече от жените в порно сайтове или в сайтове, "в които не е безопасно да се работи".
Една пета от мъжете признават, че изтриват историята на сайтовете,
които са посетили всеки ден, а 45% биха се паникьосали при мисълта, че майка им е видяла историята на посетените от тях сайтове.
Британците признават, че прекарват максимум 90 минути всеки ден без някакъв вид онлайн дейност.
Една пета от анкетираните пазаруват храната си почти изцяло от интернет, а 40% от жените купуват повече дрехи онлайн, отколкото офлайн.
60% от участниците в изследването правят всичките си банкови дейности изключително онлайн.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!