Н овина в Интернет разбуни съвестта и копнежа по нова фигура на мнозина. Всичко започна преди около седмица, когато популярна марка обяви сезонните си оферти. Предложението се оказало толкова завладяващо, че телефоните на фирмата буквално прегрели. Обаждали се хора от Мусагеница, до Карнобат.
Последвала вълна от коментари и споделяния в социалните мрежи. Немислимото се случило във Фейсбук, където постовете за отслабване засенчили дори баладжиите. Причината за масовото вълнение се оказа формулировката на атрактивната оферта – „Колкото повече, толкова повече“.
Това интересно условие обедини цели фамилии и колективи, които открито споделят, че са подели съвместно борбата с килограмите. На практика с атрактивната си промоция популярният бранд предлага решение за всеки. От индивидуални 10-дневни стартови програми с 30% отстъпка, през предложения подходящи за месец с 40 % отстъпка, до революционните 50% надолу за тримесечни програми. Всичките работещи в посока стоп на апетита и край на мазнините в проблемните зони.
Любителите на подаръците, също не са изоставени. За тях е разработен специален вариант, с който могат да вземат най-предпочитания и продаван у нас 10-дневен пакет за отслабване с подарък – първия дренатор с тройно действие. С него тялото мигновено олеква от отоци, а целулита видимо намалява.Тази оферта е налична и в аптечните мрежи.
Ден по ден, в мрежата на Зукерберг започнаха да се появяват и първите отзиви от промо пакетите. Под обявление за промоцията Пловдивчанка споделя „Има ефект голям. Не се отказвайте“.
Дама от София е по-конкретна и пише: „Бях 59 кг., сега съм 55 и още едно ми трябва, да сваля. Много съм доволна, защото се чувствам много добре“. Край Дунава подкрепят казаното с категоричното: „Аз го пих. На мен ми действа“.