Míele България, водещ производител на премиум домакински уреди, даде старт на своята нова социална кампания. "Смисъл за бъдещето" има за цел да даде гласност на обществено значими теми, които внасят смисъл за нашето колективно бъдеще.
“В модерния забързан свят, имаме нужда от разговор и преосмисляне на преходните и непреходните неща в живота, за това какво е устойчивост и смисъл в бъдещето”, споделя Светослав Томов, Бранд мениджър на Míele България. С цел стартиране на именно този разговор немската компания обедини 12 от най-влиятелните популярни лица у нас, които споделят своя личен смисъл за бъдеще. Орлин Павлов, Ивайло Захариев, Алекс Сърчаджиева, Ники Кънчев, Живко Петров, Иван Юруков, Елена Петрова, Димитър Стоянович, Радина Червенова, Гери Николаева, Алек Алексиев и Биляна Савова са сред личностите, които допринасят за обществения дебат чрез своите каузи и постижения.
“Смисъл за бъдещето” събира личностите и в специална фотосесия, организирана от бранда и по креативна идея и реализация на Бони Бонев и Марияна Бонева. Изложба с всички 12 фотографии може да бъде видяна от жителите и гостите на София в градина „Кристал“ от 29-и май до 11-и юни 2023 година. Концепцията зад всяка снимка представя и резонира с каузата, която всеки от участниците индивидуално подкрепя.
От грижата за природата, през грижата за обществото, до грижата за всеки един от нас всеки ден - всичко се пречупва през така важната тема за качеството на живот. „В кампанията, както и в живота, заставам зад мисията да подкрепям приемни родители на деца в нужда. С мисъл за бъдещето Míele, като посланик на доброто, предоставя възможността открито да говорим за каузите, в които вярваме. За да се вдъхновим, подкрепим и продължим да градим един по-добър и по-човечен свят“, споделя Орлин Павлов.
От Míele България вярват, че индивидуалното щастие е тясно свързано със социалната ангажираност. Именно затова компанията Míele ще дари два кувьоза за недоносени бебета на Отделения по Акушерство и гинекология в нужда.
За Míele
Miele е водещ производител на премиум домакински уреди: за готвене, хладилници, кафемашини, съдомиялни, перални, роботи и прахосмукачки. Стратегическата визия е да бъде най-надеждната и желана премиум марка в света.
Miele предлага на клиентите си продукти, които задават стандартите за издръжливост, ефективност, лесно използване, енергийна ефективност, дизайн и сервизно обслужване. Това съответства и на ръководния принцип Immer besser, който основателите Карл Миле и Райнхард Цинкан отпечатват на първите си машини – и който характеризира Miele до ден днешен.
Компанията разработва марката Miele и се стреми към нейното присъствие в луксозния сегмент. Miele държи на дългосрочното обмисляне и планиране, приемствеността в ценностите и целите, добрите взаимоотношения с клиентите и доставчиците, а също така и на ориентираната към служителите корпоративна и лидерска култура.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!