К ампанията на Sensodyne „С грижа за чувствителните зъби“ започва от този уикенд национална обиколка, като първата първа спирка от нея ще бъде Пловдив.
Тази събота и неделя между 11 и 19 ч. посетителите на Mall Plovdiv ще могат да посетят щанда на марката, разположен на ниво Партер в търговския център, да се информират за един от най-често срещаните дентални проблеми и да преминат през кратък Тест за чувствителни зъби.
Експертите на Sensodyne ще използват специално подготвения еднометров макет на зъб, за да представят причините за дентиновата свръхчувствителност (чувствителност на зъбите) и да разяснят възможностите за справянето с дискомфорта в устата, причинен от нея.
Над 2000 души в цялата страна вече преминаха през Теста за чувствителни зъби на Sensodyne, като обобщените резултати от него до този момент показват, че едва 15% от хората са напълно удовлетворени от своето дентално здраве, а близо 70% са констатирали някакъв дискомфорт при консумацията на топла или студена напитка.
Кампанията продължава от следващата седмица в още 3 големи български града със следния график:
- Mall Galleria, Стара Загора – 6 и 7 май
- Mall Galleria, Бургас – 13 и 14 май
- Mall Varna, Варна – 20 и 21 май
Десет от всички регистрирали се в томболата на Sensodyne във "Фейсбук" през уикенда ще имат възможността да спечелят подаръчни пакети с продукти на марката за цяла година.
За още актуална информация от кампанията вижте тук.