П ървата автономна инсталация за безплатна бира в България провокира обществения разговор за отговорната консумация на алкохол с мотото "Оправданията не стигат далече". Иновативният проект носи името "КРАЙпът" и е част от 17-то издание на кампанията на "Каменица" АД "Алкохолът е лош шофьор". Съоръжението се намира на ниво 0 в Sofia Ring Mall и се противопоставя на опасната самоувереност на пияното шофиране, която често води до трагични инциденти на пътя.
Чрез интеракцията си с "КРАЙпът" потребителите ще могат да покажат избора, който правят всеки ден - да шофират или не след употреба на алкохол - като натиснат един от двата бутона на инсталацията. Техният избор ще ги отведе до един от двата резултата - поощрение с безалкохолна бира за избралите отговорното поведение, а за призналите, че карат пили - храна за размисъл с провокация. Тя идва под формата на специално създаден за кампанията деформиран празен кен, който визуално напомня катастрофирал автомобил.
Всеки кен от кампанията е брандиран с различни оправдания, които често водачите използват пред себе си и околните, за да си позволят да седнат зад волана след употреба на алкохол: "Пил съм, ама карай". "Нищо ми няма", "Ей го къде е.", "Няма какво да стане" и др. Колекцията от кенове с оправдания "оживява" и в дигитална кампания в профилите на "Алкохолът е лош шофьор" във Facebook и в Instagram.
Тазгодишното издание на "Алкохолът е лош шофьор" се реализира в партньорство с Главна дирекция "Национална полиция" и отдел "Пътна полиция", Български червен кръст, Sofia Ring Mall, Съюза на българските автомобилисти, Държавна агенция "Безопасност на движението по пътищата", Българска асоциация на пострадали при катастрофи, OMV, Мегапарк и MOTO-PFOHE.