В дигитализираната търговия има някои основни положения, които няма как да подминем. Едно от тях е свързано с визуалното оформление на вашия онлайн портал и снимковото съдържание в него. То е изключително важно във времена, когато физическото пазаруване и шоурумите понякога не са толкова достъпни по обективни причини.
В днешно време хората търсят все повече в интернет и от присъствието и видимостта ни там зависи до голяма степен дали ще ни открият нашите потенциални клиенти. Атрактивните илюстрации ни помагат да се откроим на фона на конкуренцията и да спечелим внимание за своята продукция. Също така, благодарение на тях, можем да набираме много повече точки за популярност в търсачките и социалните мрежи. Вижте как.
Как мога да подобря видимостта на бизнеса си онлайн?
Много български компании вече разбраха, че е добре да притежават единна корпоративна визуална идентичност, стратегически разработена на базата на спецификите на бизнеса и в съответствие с посланията, които бихме искали да достигнат до нашия краен клиент или потребител. Това вече е особено важно в условията на все по-засилена виртуализация на дейностите, които го позволяват. Същевременно, звучи доста по-лесно за изпълнение, отколкото е на практика.
За създаването на корпоративна визия и ръководство за нейното прилагане и спазване е необходимо да се ангажира цял екип от специалисти по брандинг, продуктова професионална фотография, бранд дизайн, текстово оформление и т.н. А най-важно е това, което ни грабва още при първия поглед – снимките.
Качествените фотографии са от първостепенно значение, за да изглежда корпоративната визия професионална и на ниво. Добре е фотографите и дизайнерите да обсъдят предварително концепцията на крайния продукт, преди да се заемат с неговото създаване.
Продуктови снимки за вашия магазин и каталог
Няма как каталогът или онлайн порталът ни да бъде атрактивен без визуално съдържание. При това илюстрациите спомагат за разпространението на постове в социалните мрежи, тъй като е доказано, че именно публикациите, които имат снимка, събират по-голям брой кликове в интернет.
Има различни техники, сред които да избирате за продуктовото си портфолио. Най-добре е да предложите по няколко вида снимки за артикулите, за да може потребителят да ги огледа добре от дистанция. Професионалните фотографи знаят как да направят добър илюстративен материал за своите клиенти в зависимост от вида на продукцията и нуждите на конкретния бизнес.
За някои продукти е най-добре да се направят снимки в близък план на някои от детайлите, които биха представлявали интерес за купувача. Ако прецените, че е целесъобразно да се предприеме такъв подход, консултирайте се с фотографската агенция и заедно дискутирайте как да подходите при договарянето. Една от техниките, с които можем да постигнем това, е макро снимането, т.е. фотография през обектив с лупа.
В други случаи клиентите биха искали да имат възможността добре да огледат стоката от всички страни, преди да се съгласят да я поръчат по интернет. Това винаги вдъхва усещане за по-голяма сигурност, дори и да им предлагате опция за замяна впоследствие. Един от начините да предложите подобен илюстративен материал, е като включите 360-градусови фотографии, които могат да се навигират с помощта на компютърната мишка или тъчпад, както и през сензорния екран на смарт телефоните си.
Добавете малко въображение
Креативността е много важна, когато изграждаме визията на своя магазин. Тя е това, което ще ви помогне да изпъкнете. Можете да подготвите арт
фотосесия, която да използвате за заглавната страница на портала си. Помислете как може тя да репрезентира най-добре вашата работа и да провокира вниманието на правилната таргет група клиенти.
Обновявайте често
Освен всичко гореописано, ви препоръчваме поне 2-3 пъти годишно да променяте визуалното съдържание на сайта си. Дори самата цялостна визия да остава същата, обновяването на образите вътре ще ви помогне да възобновите интереса към себе си.
“ФотоПро” е до вас, за да подберете най-добрите снимки за вашата визия в интернет.