Столична община планира да похарчи над 1 млн. лв. за реклама на все още непостроения прословут завод за боклук в София, съобщи БГНЕС.
Обществената поръчка, която ще бъде съфинансирана с европейски пари, е на обща стойност от 960 000 лв. без ДДС.
Част от средствата ще отидат за лого, слоган и мисия на проекта за изграждане на интегрирана система за третиране на битовите отпадъци, както и за изработване на рекламни материали и сайт на завода.
За образователни кампании за младите хора са предвидени 300 хиляди лева.
Най-много - 420 хил. лв. (пак без ДДС) са предвидени за "Зелена политика".
Тези парите трябва да отидат за кампании за популяризиране разделното събиране, рециклирането, компостирането и опазването на градската среда.
Всяка година ще се правят и социологически проучвания по темата. Фирмите, които искат да се включат в надпревара по обществената поръчка, ще могат да направят това до 12 септември.
Началото на проекта за завод за боклук в София бе поставено през 2001 г. в мандата на Стефан Софиянски. След
повече от 10 години спъвания и забавяния на проекта
все още не е ясно кой ще строи завода, след като предишната обществена поръчка за строител бе анулирана в края на 2011 г.
Нов конкурс бе обявен през януари, а победителят трябва да стане ясен през есента.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!