Наградиха победителите в Effie България 2015
Източник: Thinkstock/Guliver photos
0

Н а 27 май се състоя церемонията по награждаване на победителите в конкурса за ефективност на комуникационните кампании Effie България 2015. Effie България се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции.

Наградите Effie отличават най-значимите постижения в маркетинговите комуникации: идеите, които работят.

Бяха връчени две златни, три сребърни и четири бронзови награди Effie.

Кампаниите, участващи в конкурса, се оценяваха от изявени професионалисти в сферата на маркетинговите комуникации, представители на агенции, рекламодатели, медии, агенции за изследвания и независими експерти.

Журито на Effie България 2015 допусна до финала 14 кампании. Победителите са:

Категория: Стоки

Сребърна награда Effie

Истинските неща
Клиент: Carlsberg Bulgaria
Агенция: Noble Graphics
Медиа агенция: ББДО Груп/Медия Дайрекшън ОМД

Бронзова награда Effie

Всяко време е време за нещо специално!

Клиент: Загорка АД
Агенция: Saatchi & Saatchi България
Продуцентска къща: FILMMAKER
Медиа агенция: Медиа С СМВ

Категория: Услуги

Златна награда Effie

Ресторант

Клиент: Хемимонт АД

Агенция: Публисис АД

Медиа агенция: Equinox

Сребърна награда Effie

Скъпа 2014-та

Клиент: Мобилтел

Агенция: reforma

Медиа агенция: Carat Bulgaria

Бронзова награда Effie

БЛАГОДАРЯ

Клиент: UniCredit Bulbank

Агенция: The Smarts

Медиа агенция: MediaCom Bulgaria

Бронзова награда Effie

Спестовен жилищен кредит

Клиент: Пощенска банка
Агенция: ББДО Груп/ Графити ББДО

Медиа агенция: РА Крес

Интерактивна агенция: Archer Ideas 

Финалист

Жилищен блок

Клиент: UniCredit Bulbank

Агенция: reforma

Финалист

ИНТЕРАКТИВНА ТЕЛЕВИЗИЯ VIVACOM  TV

Клиент: VIVACOM

Агенция: NEW MOMENT NEW IDEAS

Медиа агенция: FCB SOFIA

Категория: Промоции

Няма финалисти

Категория: Корпоративни комуникации

Сребърна награда Effie

Ти водиш
Клиент: Мобилтел
Агенция: The Smarts
Медиа агенция: Carat Bulgaria

Финалист

Бюрото за 1 милион долара / Million Dollar Desk

Клиент: Перно Рикар България

Агенция: reforma

Co-working пространство: betahaus Sofia

Финалист

Нoво начало, нови планове
Клиент: Теленор България ЕАД

Агенция: ДДБ София

Медиа агенция: PHD Media Bulgaria
Дигитална агенция: Next DC

Категория: Социална, медийна, политическа

Златна награда Effie

Билет

Клиент: Международен София Филм Фест

Агенция: ДДБ София

Бронзова награда Effie

Скучната работа убива
Клиент: Сдружение „РЕ-АКТ“

Агенция: ББДО Груп/ Графити ББДО

Медиа агенция: ББДО Груп/Медия Дайрекшън ОМД

Финалист

Глупостта е навсякъде сред нас

Клиент: Фокс интернешънъл ченълс България ЕООД
Агенция: All Channels Communication Group
Продуцентска къща: Зографик Филм

Effie България, следвайки правилата на Effie Worldwide, обяви и ранглиста на най-ефективните агенции, рекламодатели и търговски марки въз основа на резултатите от конкурса Effie България 2015.

Правилата на Effie България Effectiveness Index, базирани на правилата на Effie Index Worldwide, преобразуват всяка награда и номинация в точки, както следва: Агенцията, подала заявката за участие, клиентът и търговската марка, получават: Gold Effie – 8 точки, Silver Effie – 6 точки, Bronze Effie – 4 точки, Финалист – 2 точки. Агенциите, ангажирани в кампанията и отбелязани в заявката за участие, получават половината от тези точки.

Всяка кампания, която е получила награда или е финалист в Effie България 2015, се включва в статистиката на Effie Effectiveness Index Worldwide.  

Агенциите ДДб София, The Smarts и Reforma делят първото място в класацията Effie България 2015 Effectiveness Index. И трите имат максимален брой от 10 точки.

Следват ББДО Груп/Графити ББДО, Публицис АД, Carat Bulgaria, Noble Graphics, ББДО Груп/Медия дайрекшън ОМД, Equinox, Saatchi & Saatchi България, All channels communication group, Archer ideas, Мedia С СМВ, Mediacom Bulgaria, New moment new ideas, РА КРЕС, Filmmaker, Betahaus Sofia, FCB Sofia,  Next DC, PHD Media Bulgaria

На първо място в класацията на Effie България за рекламодатели е "Мобилтел". Следват "Международен София филм фест", "Хемимонт" АД, "Карлсберг България", "Уникредит Булбанк", "Загорка" АД, "Пощенска банка", сдружение "РЕ-АКТ", "Виваком", "Перно Рикар България", "Теленор България" и"Фокс интернешънъл ченълс България".

В класацията за търговски марки на първо място е "Международен София филм фест", на второ - Облак.bg, а на трето - BOB. Следват "Мтел", "Пиринско", "Уникредит Булбанк", "Загорка", "Кариера с кауза", "Пощенска банка", "Виваком", "Теленор", "Теория на глупостта", "Чивас регал".

Абонирайте се и прочетете първи "Непубликувано" и обзор на деня за 2 мин. Безплатно е :-)

@
Коментирай
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

Публикуваха тарифите на ТОЛ таксите
Ексклузивно

Публикуваха тарифите на ТОЛ таксите

Преди 11 часа
Петко, който сам режисира живота си
Ексклузивно

Петко, който сам режисира живота си

Преди 14 часа
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини