Най-манипулативната публична кампания, която страната някога е виждала, е в своя разгар, добавя "Капитал". Целта оправдава средствата, сега е важен скандалният тон, очернящите обвинения срещу конкурентите, монотонното истерично повтаряне на изкривени факти и откровени лъжи, коментира седмичникът. Според "Капитал" добре организираната кампания за спечелване на сделката за "Булгартабак" има две части - позитивна и негативна. Целта на първата е набиване в публичното съзнание на мита за Михаил Семьонович, най-значимият инвеститор за страната и собственик на "отбора за народа" - "Левски". Втората и по-видима част от кампанията е негативна ио има за цел хвърляне на кал срещу всеки по пътя на Чорни към сделката за "Булгартабак". Задачата на черната PR кампания е да постави под един знаменател всички кандидати за "Булгартабак". Така крайният резултат става все по-близо, а именно - подмяна на понятията "добро" и "лошо" за бъдещето на икономиката и страната, заключава "Капитал".
В този смисъл вестник "Про&Анти" допълва, че никак не звучи убедително аргументът на вицепремиера Николай Василев, че развалянето на сделки щяло да отблъсне чуждите инвеститори от страната ни. Те и без това не идват, пише вестникът. От началото на годината само три сделки са с чужденци, посочва изданието и предлага точно обратното: ако далаверите бъдат пресечени, изрядните бизнесмени от чужбина ще започнат да влагат капиталите си у нас.
"Ще привлечем нови инвеститори", е заявил лидерът на ДПС Доган на колегите си в края на този политически сезон. Доган пише нова програма за управление на страната, съобщава "168 часа". Има сценарий за дискредитиране на ДПС, подозират в централата на Сокола. И той е решил да обърне играта в своя полза с ход, който ще му осигури позиция на първа политическа сила. "Става дума за много пари. До 15 август ще имате новината", цитира изданието неговата заместничка Емел Етем.
За "168 часа" засега новината е, че 2000 долара хонорар е взел председателят на парламента в качеството си на адвокат. Той е изготвил юридическо становище, защитаващо частните ВиК дружества в ущърб на държавата. В същото време Герджиков се явява и председател на Арбитражния съд, където ще се решава спорът, отбелязва вестникът.
"Капитал" избира като водеща една по-лятна тема: "Българинът на море - чужд сред свои, свой сред чужди". В смисъл, пояснява изданието, че в Турция го посрещат по-радушно, щедро и евтино, отколкото в България. През това лято цените на морските почивки в Турция критично се доближиха до тези в България. В курортите ни има свободни места през това лято, въпреки че Министерството на икономиката отчита рекорден брой чуждестранни туристи в страната, отбелязва "Капитал". И докато хотелиерите у нас въздишат около незаетите легла, ваканциите в чужбина разцъфтяват от кризата в Турция и миграцията към Испания, другият хит на лятото. 80-100 българи седмично са на обиколни екскурзии в Европа.
А за тези, които остават тук, "168 часа" предлага ракийка със салатка, които зареждат през лятото. Ракийката през лятото винаги повдига градуса на настроението, отбелязва изданието. Някои я предпочитат ледена, други - с лед, а трети - топла. Табиетлиите примират за комбинация от изстудена гроздова с ледено овче мляко, пише "168 часа" и спирайки се на летните изкушения, не пропуска и сладоледа. Лятото е немислимо без сладоледа, но според производителите активно българинът консумира сладолед през април, май, юни и септември. Но според анализите на Института за маркетингови изследвания от юни 2001-ва до юни 2002 г. сме купили 3153,5 т само сладолед зав къщи на обща стойност 11 690 млн. лева. Сладоледът е традиционно лятно допълнение към хубавото кафе. Може да си поръчате едно късо еспресо към мелбата, а можете в изстудено кафе да сложите топка сладолед и прясно разбита сметана, съветва "168 часа".
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!