А втоматична проверка на сметките за ток на телефон 0700 10 010 предлага на абонатите си ЧЕЗ, съобщават от пресцентъра на компанията.
И битови, и стопански абонати, могат да проверяват дължимите суми за консумирана електроенергия чрез интерактивно гласово меню (IVR) на горещия телефон на дружеството.
Потребителите трябва да се свържат с денонощна телефонна линия, която е на цената на един градски разговор, да следват гласовите инструкции и да въведат ИТН номера на електромера, за който искат да проверят дължимата сума.
Системата автоматично проверява и съобщава на клиента дали има задължения и на каква стойност са те.
Потребителите на ЧЕЗ на територията на Западна България могат да проверяват задълженията си за електроенергия и на страницата на компанията в интернет - www.cez.bg.
Там могат да направят справка чрез въвеждане на ИТН или абонатен номер. Чрез избор на интересуващата ги фактура те получават информация за количеството електроенергия, което са консумирали, дължимата от тях сума, сроковете за плащане и датата, след която електрозахранването ще им бъде прекъснато при неплатени задължения.
Системата за проверка на сметки на страницата на ЧЕЗ в интернет позволява клиентите да видят и историята на своите плащания от началото на 2004 г.