Нови методи за лечение
Бъдете в синхрон с енергийните цикли на Космоса - препоръчват от Център за здраве и хармония Unity
Източник: ЕПА/БГНЕС
Пв вата на нови и нови болести поставя въпроса способна ли е съвременната медицина да се справи с тези проблеми, обясняват специалисти от Център за здраве и хармония Unity.

Раковите заболявания стоят като номер едно. Активират се болести, които отдавна се смятаха за изчезнали. Всяка година се появяват нови щамове на грипни вируси, пред които медицината се оказва безсилна.

Друг голям проблем, за който медицината отново не намира решение, са засилващите се алергични и автоимунни заболявания.

Необходим е нов подход в търсенето на нови решения за здравето. Те могат да бъдат открити в отдавна забравени методи на лечение от древността, които намират потвърждение в най-новите научни изследвания.

Човешкото тяло може да се приеме като генератор, който създава електромагнитно поле около себе си. Макар и слаби, тези биоелектрични импулси създават характерен почерк на индивида, който определя неговата емоционална нагласа, мисли и поведение.

Това поле непрекъснато е подложено на влиянието на другите полета, излъчвани от хората в обкръжаваща го среда. То зависи и от полето на нашата планета, което излъчва с определена

честота, наречена Шуманова константа

Планетата от своя страна е подложена на влияние от полето на Слънцето, както и от полетата на планетите от Слънчевата система.

Изтъняването на озонния слой в атмосферата дава възможност на мощните потоци от заредени частици, идващи от космоса, да достигат до повърхността на Земята. Към това трябва да прибавим и полетата, изкуствено създадени от промишлената енергетика.

Всички тези фактори оказват влияние върху отделния индивид, което го поставя пред предизвикателството да отговаря адекватно на промените, предизвикани от тях в неговото тяло.

Промяната в полето около човека предизвиква и промяна в биоенергетиката и той трябва да отговори адекватно на тези промени. Ако това не се случи, настъпват нарушения, които могат да доведат до сериозни проблеми със здравето.

Всеки орган в тялото има строго определена биоелектрична характеристика. Когато органът понижи нивото на своята енергия, той става лесна плячка за микроорганизми - бактерии, вируси и други агресори отвън.

Напоследък са отчетени големи промени в планетарната енергия

Измени се Шумановата константа, като честотата й се увеличи близо два пъти. Магнитното поле в пъти намали интензитета си, а магнитните полюси промениха своето местоположение.

Помислете си - за около 20 години драстично се промени утвърдена от стотици хилядолетия енергийна ситуация. Това налага промяна в цялата биология и ако човечеството не реагира по подходящ начин, за да се адаптира, ще настъпят катастрофални за вида последици.

Промените провокират откриване на нови начини на взаимоотношения с всичко, което ни заобикаля. Старата фармацевтика не само че вече е безсилна пред повечето заболявания, но голяма част от лекарствата могат да предизвикат тежки имунни разстройства в организма.

Храните, които ни се предлагат на пазара, допълнително намаляват възможността да се справим с тези глобални проблеми. Често се казва, че съвременната медицина лекува постфактум, а организмът алармира след като болестният процес отдавна е започнал.

Въпросът е как да си помогнем

Отговорът е, че трябва да преразгледаме цялостната си концепция за живота. На първо място идва въпросът за точната диагностика.

Как да открием понижаването на енергията на даден орган, преди още да са настъпили физически изменения? Ако се справим с този проблем, ще можем да предотвратим всяко заболяване още в неговия зародиш.

На пазара се появи ново поколение медицинска апаратура, която работи по метода на биорезонансна диагностика. Тези апарати от години са използвани от космонавти, които с месеци живеят в космическите станции, обикалящи около планетата.

В апарата са заложени като база данни оптималните биорезонансни характеристики на всеки орган. Освен че открива промяната, той е програмиран да добавя необходимата енергия и да коригира измененията.

Апаратът може да покаже кой хранителен продукт е най-подходящ (енергийно) за приемане. Същото се отнася и за лекарствените средства.

Апаратурата има и още много други допълнителни функции. Проблемът тук е в квалификацията на този, който работи с нея.

На второ място стоят екологично чисти продукти,

които включват в себе си комбинации от билкови смеси и минерали. Човек трябва да се запознае с продуктите на съвременната козметика и да отстрани от дома си всички онези, които съдържат вредни съставки.

Макар и по-скъпа, козметиката от екологични продукти ни предпазва от тежки заболявания като рак на кожата и др. Друг продукт са т.нар. хранителни добавки.

Съветваме ви добре да се запознаете с начина на производство на съответната фирма, за да изберете най-ефикасните. Избягвайте, ако можете, генно-модифицирани хранителни продукти. Те могат да променят непоправимо вашия личен генетичен код.

Как можем да отговорим на новите щамове микроорганизми? Онова, което ще ни помогне, отново е един стар метод - среброто. Науката дава обяснение как то въздейства на микроорганизмите.

Благородният метал не се натрупва в костите на човека и излишното количество се отделя. Разликата между многоклетъчния организъм и едноклетъчния е в клетъчното дишане.

При едноклетъчния в процеса на изгаряне участва сярата, която лесно се свързва със среброто и така се блокира клетъчното дишане на микроорганизмите. По този начин се регулира популацията им в човешкия организъм.

На пазара се предлагат апарати за приготвяне на сребърна вода

Препоръчително е тя да не се употребява дълго време, защото среброто не прави разлика между вредни и полезни микроорганизми. С такава вода много ефикасно се третират повърхностни рани и екземи.

Опитвайте се да опознаете вашия психосоматичен модел и бъдете готови за промяна. Всеки застой води до израждане. Спомнете си за застоялата вода, която се превръща в блато.

Дългото отиграване на съответен психоемоционален модел в крайна сметка води до физически трансформации на тялото. Опитайте се да живеете по-динамично, защото животът е непрекъснат поток от енергия, която идва от някъде и трябва да се оттече, за да дойде на нейно място нова енергия.

Бъдете в синхрон с енергийните цикли на Космоса.

<p>Стилът си има име... има 30 имена (СНИМКИ)</p>